برگزاری اردوی دو روزه ی فرهنگی و مذهبی قم و جمکران ویژه دانشجویان دانشکده

۲۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۹ کد : ۶۱۲۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۶۶۵
برگزاری اردوی دو روزه ی فرهنگی و مذهبی قم و جمکران ویژه دانشجویان دانشکده

به گزارش کانون خبر و رسانه دانشجویی امور فرهنگی، اردوی فرهنگی زیارتی قم و جمکران به همت نهاد رهبری و همکاری هیات دانشجویی دانشکده در تاریخ 15 و 16 دی ماه همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) با حضور 30 نفر از دانشجویان دانشکده برگزار گردید.
در این برنامه، دانشجویان با حضور در شهر مقدس قم و جمکران، بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران را زیارت نموده و در مراسم پرفیض دعای کمیل و دعای ندبه شرکت کردند.

همچنین در یک نشست صمیمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین کاظمی (معاون فرهنگی دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده ) و کارشناس فرهنگی دانشکده، در خصوص مباحث روز به گفتگو پرداختند و با دیگر برنامه های فرهنگی دانشکده آشنا شدند.

از دیگر برنامه های این اردو، زیارت مزار مطهر شهید «شهروز مظفری‌نیا» همرزم شهید والامقام سردار شهید قاسم سلیمانی در سومین سالروز شهادت ایشان در بقعة‌الشهدا واقع در صحن امام رضا (ع) حرم مطهر حضرت معصومه (س) بود.

گفتنی است این رزمنده بامداد جمعه ۱۳ دی طی عملیات تروریستی آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد به همراه سردار شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس به شهادت رسید.
             


نظر شما :