دکتر خسرویان در پی شهادت دانشجویان بسیجی دانشگاه فنی و حرفه‌ای بیانیه‌ای صادر کرد

۲۷ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۱ کد : ۵۷۸۲ اخبار و رویدادها اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۶۴۴
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در پی شهادت دو تن از دانشجویان بسیجی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید منتظری مشهد بیانیه‌ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم 
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ﴿۲۳﴾

از میان مؤمنان مردانى‏ اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در انتظارند و هرگز عقیده خود را تبدیل نکردند. سوره احزاب آیه ۲۳
 
بار دیگر دست جنایتکار داعش مسلکان وابسته به استکبار و رژیم های جعلی و مرتجع منطقه ای به خون جوانان صالح و خدمتگزار وطن آلوده شد و دو نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه فنی و حرفه ای منتظری مشهد در پاسداری از امنیت کشور به شهادت رسیدند.  فراتحلیل این حوادث در لایه اول مهار انقلاب اسلامی و جلوگیری از تشکیل تمدن بزرگ اسلامی است که دشمن آن را از طریق مخدوش‌سازی ارزش‌ها، مقابله با احکام الهی و گرفتن عفاف زنان و زدودن غیرت مردان و جوانان ایرانی دنبال می‌کند. 
واضح است امروز غرب از پیشرفت‌های دولت انقلابی و ایران قوی، به‌ویژه حرکت علمی کشور در دانشگاهها به سمت اشتغال و مهارت و اقتصاد دانش بنیان ناخرسند است و  روند کندسازی  رشد علمی کشور با تمرکز بر تعطیلی دانشگاه‌ها  را دنبال می‌کند. 
اما دانشگاهیان متعهد و انقلابی این حرکات کور دشمنان را با جهاد علمی و جهاد تبیین خنثی خواهند کرد.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، شهادت دانشجویان بسیجی آقایان حسین زینال زاده و دانیال رضا زاده را به رهبر معظم انقلاب،  ملت بزرگ ایران بویژه مردم انقلابی مشهد الرضا و خانواده‌ها و بازماندگان آنها تسلیت و تبریک عرض میکنم و از ساحت قدسی ولی نعمت ایران حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام علوّ درجات الهی این عزیزان مسألت می نمایم.
عرفان خسرویان
۲۶ آبان ماه ۱۴۰۱


نظر شما :