گزارش سومین روز از گرامیداشت هفته کارآفرینی آبان ۱۴۰۱

۲۵ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰ کد : ۵۷۷۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۷۲۳

کارگاه تعاملات دولت، دانشگاه و صنعت، الگوهای نوین کارآفرینی و نوآوری، مراکز رشد مبتنی بر فناوری : این کارگاه با سخنرانی  آقای دکتر حبیب اله اصغری رئیس مرکز رشد و فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی در روز سوم هفته کارآفرینی برگزار گردید . 

درابتدای امر ایشان به مولفه های مهم دانشگاههای فناور و کار آفرین اشاره نمودند و با ارائه مثالهایی از دانشگاههای جوامع پیشرفته و درحال توسعه از ویژگیهای مهم دانشگاههای کارآفرین سخن گفتند و این دانشگاهها را موتور توسعه واشتغال کشورها معرفی نمودند .
ایشان با ارائه مثالهایی از عدم تعامل و وجود زیر ساختها و تفکرات منتهی به نتیجه در تعاملات صنعت و دانشگاه و دولت سخن به میان آوردند و راههای برون رفت از این چالشها را بیان فرمودند که بسیار مورد توجه دانشجویان قرار گرفت  و پس از آن دانشجویان و اساتید سوالات خود رادر زمینه های مختلف بیان نمودند .
با توجه به استقبال مستمعین از سخنان ایشان مقرر شد ارتباطات بیشتری با جهاد دانشگاهی و بالابردن سطح تعاملات دراینده شکل گیرد . 

گپ و گفت کارآفرینانه : سرکار خانم دکتر پویافر رئیس هیات مدیره شرکت توسعه مهارت نرم (عاج نو) در برنامه گپ و گفت کارآفرینانه به معرفی خود و شرکت تحت نظر پرداختند. ایشان با رویکرد گفتگو و پرسش و پاسخ از الزامات کارافرینی و ایجاد کسب و کار صحبت کردند و با توجه به روحیه جوانی و تجربه کارهای متعدد، بیشتر در زمینه ایجاد و گسترش انگیزه های کار آفرینی سخن گفتند . این برنامه تا ساعت 15:30 ادامه داشت .

درپایان با حضور معاونت پژوهش دانشکده خانم دکتر روایی از زحمات مدعوین و سخنرانان با اهداء لوح تقدیر گردید .


نظر شما :