برگزاری جلسه بررسی همکاری با کارخانجات نساجی بروجرد در زمینه های طراحی و تولید لباس و پذیرش کارآموز

۲۲ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۶ کد : ۵۷۴۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۷۶۶

به گزارش روابط عمومی دانشکده شریعتی، روز شنبه 21 آبانماه 1401، مشاور عالی  کارخانجات نساجی بروجرد به همراه کارشناس مربوطه در این مرکز طی نشستی با حضور سرپرست مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه فنی و حرفه ای، ریاست و معاونین پژوهشی و دانشجویی دانشکده شریعتی و همچنین رییس دانشگاه فنی و حرفه ای  و روسای دانشکده های استان لرستان، در خصوص چهار محور تامین نیروی انسانی مورد نیاز کارخانجات نساجی، آموزش نیروی انسانی مشغول در کارخانجات، تولید قطعات صنعتی مورد نیاز کارخانجات و همکاری در تولید کالای خواب و طراحی و تولید لباس در کارخانجات نساجی بروجرد گفتگو و تبادل نظر صورت گرفت.

در ابتدا توسط دکتر موسوی سرپرست مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه فنی و حرفه ای، محورهای همکاری اعلام و هدف جلسه بیان گردید و همچنین دکتر ولی پور مشاور کارخانجات نساجی بروجرد به بیان ضرورت ارتباط صنعت با دانشگاه و بررسی نیازها و  ارایه راهکارها پرداخت.
سپس مهندس گرد رئیس دانشکده، ضمن معرفی دانشکده و بیان ظرفیت ها و توانمندیهای موجود در این مجموعه بویژه در حوزه اشتغال و کارآفرینی بر ارتقاء سطح علمی و عملی دانشجویان و افزایش توانمندی های فنی و کسب مهارت های مورد نیاز صنعت و بازار کار، تاکید نمود.
در پایان شرایط و امکان انعقاد قرارداد همکاری مشترک در زمینه‌ی طراحی لباس و طرحهای پژوهشی الگو و دوخت و همچنین پذیرفتن کار آموز بومی و غیر بومی با پذیرش در مهمانسرای کارخانجات نساجی و تولید کالای خواب و لباس، مورد بررسی و موافقت کلی قرار گرفت.

پس از نشست، نماینده‌ی کارخانجات نساجی بروجرد با همراهی مسئولین دانشکده از مرکز ارتقاء توسعه کسب و کار واتصال و مرکز نواوری مد و لباس دانشکده بازدید نمود و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و امکانات این دانشکده قرار گرفت.

گفتنی است دکتر ولی پور از نساجی مازندران، دکتر موسوی سرپرست کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه فنی و حرفه ای، مهندس گرد رئیس دانشکده شریعتی، دکتر روایی معاون پژوهشی دانشکده شریعتی، دکتر عسگری معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده شریعتی، دکتر الهی مدیر گروه طراحی و لباس دانشکده شریعتی، حمیدی رییس دانشگاه فنی حرفه‌ای استان لرستان خرم آباد، دکتر نصر الهی رییس دانشکده پسران بروجرد و پیر حیاتی رییس دختران بروجرد در این جلسه حضور داشتند.

 


نظر شما :