کسب رتبه شایسته تقدیر توسط دانشجوی گرافیک دانشکده در جشنواره سراسری علمی، فرهنگی و هنری پروین اعتصامی

۱۷ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۵ کد : ۵۷۲۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۷۰۰
کسب رتبه شایسته تقدیر توسط دانشجوی گرافیک دانشکده در جشنواره سراسری علمی، فرهنگی و هنری پروین اعتصامی

به گزارش روابط عمومی دانشجو فاطمه رحمانی عضو انجمن گرافیک دانشکده شریعتی، موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر در بخش هنری – پوستر دومین جشنواره سراسری علمی، فرهنگی و هنری پروین اعتصامی، گردید.
گفتنی است دومین جشنواره ملی پروین به میزبانی دانشگاه کوثر بجنورد و با همکاری وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده به‌ عنوان عرصۀ تجلی توانمندیها و استعدادهای ارزشمند دانشجویان دختر، با ایجاد بستر مناسبی برای انعکاس ظرفیتها و دستاوردهای قابل توجه و مطلوب  دختران دانشجو و با هدف شناسایی و معرفی و ارتقای ظرفیت ها ، استعدادها و توانمندی های ایشان در زمینه های فرهنگی، هنری و اجتماعی به منظور اثربخشی آنان در پیش برد اهداف توسعه ای کشور در سطح سراسری برگزار گردید.
شایان ذکر است معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با ارسال لوح سپاس وی به دانشکده، کسب رتبه شایسته تقدیر دانشجو رحمانی را، تبریک گفت.
حوزه ریاست و روابط عمومی دانشکده، نیزضمن آرزوی توفیق روز افزون و بهروزی برای دانشجو رحمانی، از خداوند متعال، استمرار و تداوم موفقیت های بیش از پیش ایشان را خواستار است.

 


نظر شما :