نمایشگاه یک روزه‌ی فروش دست ساخته ها و دستاوردهای دانشجویی در دانشکده شریعتی برپا شد.

۱۰ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۵ کد : ۵۶۷۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۷۲۴
به همت حوزه معاونت دانشجویی، فرهنگی و همکاری معاونت پژوهش و فناوری دانشکده

به گزارش روابط عمومی، بازارچه فروش دست ساخته‌ها و دستاوردهای ‌دانشجویی، به همت حوزه معاونت دانشجویی، فرهنگی و باهمکاری معاونت پژوهش و فناوری دانشکده، روز سه شنبه 10 آبانماه 1401، در محوطه روبروی ساختمان فاز1، برپا شد و دانشجویان، فعالیتها و توانمندیهای خود را، در معرض نمایش و فروش گذاشتند.
تمرین راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک و تقویت و رشد استعدادها و توانایی‌های دانشجویان در ایجاد خلاقیت و نوآوری، از جمله اهداف برپایی این بازارچه دانشجویی، بود.
هنرهای دوخت لباس، طراحی و نقاشی، دست سازه‌های بافتنی، دستاوردهای گروه‌کشاورزی از نمونه کارهای دانشجویان بود که به نمایش گذاشته شد.
همچنین ایستگاه رادیویی، ایستگاه خیریه (فروش آش به نفع نیازمندان)، گیاهان دارویی و مسابقه ورزشی واهداء جوایز از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه بود.
گفتنی است، کانونهای هلال احمر، مهارت‌افزایی، نجوم، قرآن و عترت، همیاران سلامت(مرکز مشاوره) و انجمنهای علمی، جهت ثبت‌نام و پذیرش عضویت دانشجویان علاقه مند و مستعد، حضور داشتند و تشکلهای اسلامی ( بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی) با توزیع نشریه و نذر فرهنگی، عضوگیری نمودند.

قابل ذکر است، دکتر رجبی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، ضمن بازدید از بازارچه فروش دست ساخته‌ها، از برپایی این برنامه و دستاوردهای دانشجویان، ابراز خرسندی کرد و بر استمرار برگزاری این فعالیتها، تاکید نمود.

کلید واژه ها: بازارچه دانشجویی


نظر شما :