حضور دبیران کانونهای فیلم و عکس و تئاتر دانشکده‌شریعتی در اختتامیه یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم و عکس کوتاه دانشجویی

۰۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۵ کد : ۵۶۷۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۵۳۰
با هدف آشنایی با آثار برتر و بررسی سطح و محتوای جشنواره امید
حضور دبیران کانونهای فیلم و عکس و تئاتر دانشکده‌شریعتی در اختتامیه یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم و عکس کوتاه دانشجویی

به گزارش روابط عمومی، دبیران کانونهای فیلم و عکس و تئاتر دانشکده، به دعوت از جشنواره بین المللی فیلم و عکس کوتاه دانشجویی، در اختتامیه این مراسم شرکت نمودند و با آثار برتر و سطح و محتوای این جشنواره آشنا شدند.
دبیران کانونهای فیلم و عکس و تئاتر دانشکده با هدف آشنایی با چگونگی آثار و بررسی سطح جشنواره جهت سوق دادن دانشجویان مستعد و ارتقاء برنامه‌ها و فعالیتهای خود برای حضور پرشور اعضای این کانون در جشنواره سال آینده، شرکت نمودند.
گفتنی است این جشنواره با هدف ارتقاء امید و دانش و مهارت دانشجویان برگزار گردید و در دو بخش عکس و فیلم دانشجویان سراسر جهان با یکدیگر رقابت نمودند.
از آنجا که همگان از اهمیت فیلم و فیلمسازی باخبر هستند و در نسل جدید فیلم از تاثیرگزار ترین موارد است، دانشجویان میتوانند با گوشی خود از موضوعی که ذهنشان را درگیر کرده با هنرمندی خود فیلمی تهیه کنند و با بررسی موارد کیفی و هنری آن برای جشنواره اقدام نمایند. چه بسا این فیلم سازی و یا عکس برداری به افراد در جهت بیان خودشان به جامعه کمک کند و بتوانند هنرخودرا در معرض نمایش قرار دهند.
در این راستا، کانونهای فیلم و عکس و تئاتر دانشکده با اهداف ذکر شده، و جهت هرچه بالنده تر شدن استعدادهای دانشجویان مستعد و علاقه مند، عضو می پذیرند.
بنابراین از همه دانشجویانی که علاقه به فیلمسازی یا عکس برداری دارند، دعوت میشود خودرا برای این جشنواره آماده کنند.
تنها امکانات لازم ایده و خلاقیت شما و دوربین گوشی شماست.
پس سریعا دست به کار شوید و به دید یک فیلمساز نگاهی به اطراف خود بیندازید و فیلم خود را که دریچه نگاه دیگران به ذهنیت شماست را بسازید و کانونهای فیلم و عکس و تئاتر دانشکده‌ی واحد امورفرهنگی، واقع در ساختمان معاونت دانشجویی (فاز1)، در کنار شماست.

 


نظر شما :