جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید گروه علوم انسانی و کشاورزی دانشکده، برگزار شد.

۰۳ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۶ کد : ۵۶۴۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۶۷۹
این مراسم در راستای آشنایی دانشجویان با فعالیتهای مختلف حوزه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی – دانشجویی دانشکده، تشکیل گردید

به گزارش روابط عمومی، جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید گروه علوم انسانی و کشاورزی دانشکده، ظهر امروز سه شنبه سوم آبانماه1401 با حضور رئیس دانشکده، معاونین، رئیس گروه علوم انسانی و کشاورزی و مدیران و کارشناسان حوزه های آموزشی و فرهنگی در آمفی تئاتر فاز3 برگزار شد.
در ابتدای مراسم مهندس گرد رئیس دانشکده ضمن خیر مقدم و تبریک قبولی دانشجویان در این دانشکده و ابراز خرسندی از آموزش حضوری و دیدار دانشجویان، بیان نمود: شما وارد یک مرحله جدید از زندگی دانشجویی شده اید که این ایام بهترین دوران تحصیلی هر فردی میباشد و ما در دانشکده شریعتی تمام تلاش خود را خواهیم کرد که شما عزیزان به نقطه اوج و توانمندی برسید و با موفقیت فارغ التحصیل شوید.
وی با بیان اینکه خبرهای خوبی از اشتغال دانشجویان این دانشکده و ارتقاء به مراحل تحصیلی بالاتر، به دست ما رسیده است، افزود: این لحظات به زودی سپری خواهد شد بنابراین زندگی دانشجویی شرایطی را ایجاد می کند که باید از این فرصتهای گرانبها، نهایت بهره مندی را داشته باشید و از اکنون هدفمند حرکت کنید و امیدوارم شما هم قدر خود را بدانید و همت و عزم خود را جزم کنید تا روزی موفقیت و پیشرفت شما را نظاره‌گر باشیم.
سپس معاونین، بخشها و فعالیتهای دانشجویی، فرهنگی و پژوهشی مختلف مربوط به حوزه خود را معرفی نمودند و در ادامه مدیران و کارشناسان حوزه‌های مختلف آموزشی و فرهنگی و رئیس گروه علوم انسانی و کشاورزی، ضمن ارائه توجیهات لازم و معرفی بخشهای مختلف این حوزه‌ها و گروه آموزشی مربوطه، به سوالات دانشجویان، پاسخ دادند.
گفتنی است، پخش کلیپ معرفی دانشکده و توزیع بروشورهای راهنمای آموزشی ویژه نودانشجویان، از دیگر اقدامات صورت گرفته در این جلسه بود.

 


نظر شما :