جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید گروه فنی دانشکده، برگزار شد

۰۳ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۰ کد : ۵۶۴۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۶۰۳
ارائه توجیهات لازم و معرفی بخشهای مختلف حوزه های آموزشی، پژوهشی ودانشجویی - فرهنگی از برنامه‌های این مراسم بود

به گزارش روابط عمومی، جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید گروه فنی دانشکده، ظهر روز دوشنبه دوم آبانماه1401 با حضور رئیس دانشکده، معاونین، رئیس گروه فنی و مدیران و کارشناسان حوزه های آموزشی و فرهنگی در آمفی تئاتر فاز1 برگزار شد.
در ابتدای مراسم مهندس گرد رئیس دانشکده ضمن خیر مقدم و تبریک قبولی دانشجویان در این دانشکده و ابراز خرسندی از آموزش حضوری و دیدار دانشجویان، اظهار داشت: فضای دانشکده برای شکوفایی و ارتقاء شما عزیزان آماده می باشد، بنابراین از فرصت پیش آمده نهایت بهره‌مندی را داشته باشید و به تلاش خود برای تداوم این موفقیت کسب شده و راهیابی به درجات بالاتر علمی ادامه دهید.
وی خاطر نشان کرد: محیط دانشگاهی فضایی متفاوت با مدرسه میباشد. در واقع شما دانش جو هستید و اگر بخواهید خود را رشد دهید باید در پی استاد و به دنبال علم و دانش باشید. در این مسیردو انتخاب مهم دارید، یکی دوست و دیگری آینده تحصیلی، بنابراین ارزش خود را زمانی محقق می‌کنید که خوب درس بخوانید تا خود اشتغال و نقش آفرین باشید.
سپس معاونین، بخشها و فعالیتهای دانشجویی، فرهنگی و پژوهشی مختلف مربوط به حوزه خود را معرفی نمودند و در ادامه مدیران و کارشناسان حوزه‌های مختلف آموزشی و فرهنگی و رئیس گروه فنی، ضمن ارائه توجیهات لازم و معرفی بخشهای مختلف این حوزه‌ها، به سوالات دانشجویان، پاسخ دادند.

 


نظر شما :