جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید گروه تربیت بدنی و طراحی دوخت، پارچه و لباس دانشکده برگزار شد

۰۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۹ کد : ۵۶۲۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۶۳۴
با هدف آشنایی دانشجویان با پتانسیلهای علمی و عملی، قوانین و مقررات آموزشی و پژوهشی و امکانات رفاهی دانشکده

به گزارش روابط عمومی جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید گروه تربیت بدنی و طراحی دوخت، پارچه و لباس دانشکده امروز یکشنبه یکم آبانماه 1401 در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با حضور رئیس دانشکده، معاونین، روسای این دو گروه آموزشی و مدیران و کارشناسان اداره فرهنگی، دانشجویی و آموزشی، در آمفی تئاتر فاز3 برگزار شد.
در ابتدای مراسم مهندس گرد رئیس دانشکده ضمن خیر مقدم و تبریک قبولی دانشجویان در این دانشکده و ابراز خرسندی از آموزش حضوری و دیدار دانشجویان، اظهار داشت: این دانشکده دارای امکانات بسیاری می‌باشد بنابراین از فرصت پیش آمده نهایت بهره‌مندی را داشته باشید و به تلاش خود برای تداوم این موفقیت کسب شده و راهیابی به درجات بالاتر علمی ادامه دهید.
وی در خصوص جایگاه این دانشکده از نظر افتخارات کسب شده در مسابقات و جشنواره‌های مختلف و داشتن فارغ التحصیلان موفق در کسوت مدیر گروهی، مدرسی و کارمند در همین مرکز دانشگاهی، نکاتی را بیان و خاطرنشان کرد: محیط دانشگاهی، گذر از محیط دانش آموزی به دانشجویی میباشد و شما وارد مرحله جدیدی شده‌اید که در این مسیردو انتخاب مهم دارید، یکی دوست و دیگری آینده تحصیلی، بنابراین ارزش خود را زمانی محقق می‌کنید که خوب درس بخوانید تا خود اشتغال و نقش آفرین باشید.
رئیس دانشکده در جمع دانشجویان ورودی جدید گروه طراحی پارچه و لباس، ضمن معرفی مرکز نوآوری تخصصی مد و لباس و همچنین مرکز توسعه کسب و کار و ارتقاء پوشش و لباس کشور و اتصال به بازار برای اولین بار در این دانشکده، خاطر نشان کرد: اگر می خواهید ماندگار و پایا باشید باید به دنبال نکته های کلیدی بروید و خود را برتر نمایید. بنابراین در این فرصت طلایی و ایجاد و تاسیس این دو مرکز در دانشکده، نهایت استفاده را داشته باشید و علاوه بر علم و مهارتی که در کلاسهای درس فرا میگیرید، می‌توانید از امکانات این کارگاههای تخصصی رشته خود، بهره‌مند شوید و اطلاعات آموزشی خود را متناسب با صنعت، ارتقاء دهید و به صورت عملی با بازارکار، آشنا شوید.
سپس معاونین، بخشها و فعالیتهای دانشجویی، فرهنگی و پژوهشی مختلف مربوط به حوزه خود را معرفی نمودند و در ادامه مدیران و کارشناسان حوزه های مختلف آموزشی و فرهنگی و روسای گروه تربیت بدنی و طراحی پارچه و لباس، ضمن ارائه توجیهات لازم و معرفی بخش های مختلف این حوزه ها، به سوالات دانشجویان، پاسخ دادند.

 


نظر شما :