پیام تبریک رئیس دانشکده به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

۳۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۴ کد : ۵۵۲۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۱۶۱
پیام تبریک رئیس دانشکده به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش روابط عمومی، مهندس مرضیه گرد رئیس دانشکده شریعتی با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به دانشجویان و استادان  دانشکده دکتر شریعتی دانشگاه فنی حرفه ای و همه دانشگاهیان تلاشگر عرصه علم و دانش، تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:

به نام خداوند لوح و قلم
حقیقت نگار وجود و عدم
خدایی که داننده ی رازهاست
نخستین سرآغاز آغازهاست

ماه مهر ، آغاز فصل رویش دانایی و سفر در مسیر دانستن و فهمیدن است.  شروع سال تحصیلی جدید، اغاز حرکتی پرشور در مسیر فعالیتهای آموزشی و پژوهشی، است و دانشگاه‌ جایگاه تعلیم و تربیت انسان‌های متعهد و متخصص، پویا و مسئولیت پذیر است .
 تقارن خجسته طلوع علم و شکوفایی دانش با هفته دفاع مقدس و ایام اربعین حسینی، می تواند فرصتی برای توجه به اهمیت و فضیلت جهد و تلاش علمی در راستای سرافرازی کشور عزیزمان ایران اسلامی باشد و درسی پندآموز که می‌توان با پیوند علم و ایمان، قله‌های رفیع پیروزی و کامیابی را فتح کرد.
امید است در سالی که مزین به شعار تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها است،  با همت و تلاش شما عزیزان و با رهبری اساتید گرانقدر و پشتیبانی همکاران متعهد ، استوارتر و با نشاط‌تر از قبل در مسیر رونق و شکوفایی تولید علم و دانش با شتاب بیشتری حرکت کرده و در پرتو لطف الهی و با عنایت امام زمان(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بتوانیم گامهای مهم و موثری در جهت رشد و بالندگی و تحقق اهداف متعالی و سازنده ایران اسلامی با صلابت و ثابت قدم گام برداریم.

اینجانب ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان ورودی جدید، فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و آغاز دلنشین بهار علم و دانش را به جامعه دانشگاهی بویژه اساتید، کارمندان و دانشجویان عزیز این دانشکده، صمیمانه تبریک عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای تمام تلاشگران دلسوز دانشکده، آرزوی موفقیت و برای دانشجویان عزیز، سربلندی و دستیابی به اهداف و آرمانهای ارزشی توأم با بهروزی و سعادت را خواهانم.

کلید واژه ها: پیام تبریک رئیس دانشکده آغاز سال تحصیلی جدید


نظر شما :