گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشکده شریعتی در همان روزهای ابتدایی بحران سیل به کمک سیل زدگان شتافتند.

۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۴:۲۵ کد : ۵۵۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۶۱۹
دانشجویان بسیجی دانشکده در قالب گروه جهادی برای امداد رسانی در منطقه سیل زده آق قلا، حضور یافتند و در امر تهیه ،جمع آوری و بسته بندی وسایل و مایحتاج سیل زدگان و همچنین دلجویی، مشاوره ، بهداشت، کار با کودک به شیوه تخصصی از جمله حضور گروه پهلوانان و کشتی گیران برای سرگرم نمودن پسران و بازی و نقاشی برای دختران و کمک و یاری به خانواده های آسیب دیده در بحث روحی و روان، اقدام و تلاش نمودند تا با دادن نشاط و روحیه، اندکی از اضطراب ها و دغدغه های آنها را کم کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی دکتر شریعتی در گفتگو با روابط عمومی دانشکده عنوان داشت: ضرورت مردم در حال حاضر چکمه و بیل و دستکش نظافت برای تمیز کردن گل و لای می باشد چرا که بیشترین مراجعات به بیمارستان و درمانگاه، بریدگی پا با شیشه و فرورفتن میخ و فلز و... در پا هست. خیلی از مرد و زن ها با دمپایی توی گل در حال رفت و آمد و کار هستند و همچنین زیرپایی(روفرشی، فرش . پتو . ظرف و ظروف و پیک نیک و مواد خشک غذایی(روغن. برنج. سیب زمینی و...) مورد نیاز مردم است.
متأسفانه حجم خسارات وارده به منازل ساکنین حاشیه رودخانه بسیار زیاد هست و بازگشت زندگی مردم به حالت عادی نیازمند عمل جهادی است  و اسکان در مکانی ایمن و آرام مهم ترین خواسته خانواده های محلات سیل زده،خصوصاً بانوان، مادران و دختران می باشد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی دکتر شریعتی از برگشت بچه های جهادی بسیج دانشجویی دانشکده از منطقه سیل زده آق قلا خبر داد و خاطر نشان کرد: دانشجویانی که توانایی پیوستن به گروه جهادی را دارند برای کمک به هموطنان می توانند  به ادمین کانال بسیج دانشجویی ( ا@basij_uni_shariaty ) اطلاع داده و ثبت نام نمایند.
شایان ذکر است گروه جهادی خواهران بسیج دانشجویی از دو دانشگاه شاهد و دکتر شریعتی در قالب تیم های 5 نفره به مناطق سیل زده اعزام شدند.

 

 

کلید واژه ها: گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشکده شریعتی کمک به سیل زدگان


نظر شما :