همه با هم در یاری به هم وطنان سیل زده

۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۵ کد : ۵۳۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۳۱۳
در راستای سیاست های دانشگاه فنی و حرفه ای و همبستگی جامعه دانشگاهی مبنی بر یاری رساندن به هموطنان سیل زده جهت تسکین رنج آسیب دیدگان از سیل، در یک اقدام انسانی و خداپسندانه، هدایای و کمک های نقدی و غیرنقدی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشکده و آموزشکده های فنی و حرفه ای استان تهران به ویژه شریعتی، شمسی پور، انقلاب اسلامی، ولیعصر، صفادشت و دماوند، پس از جمع آوری و هماهنگی های لازم جهت ارسال و توزیع، روز پنجشنبه ۲۲/۱/۹۸ توسط ریاست محترم دانشکده فنی حرفه ای اهواز از دانشکده شریعتی ارسال و وروز جعه ۲۳/۱/۹۸ به جمعیت هلال احمر استان خوزستان تحویل گردید.

شایان ذکر است  کمک های ارسالی شامل پتو، لحاف، البسه، آب معدنی، لوازم و اقلام بهداشتی، کنسروجات، مواد غذایی،  پول نقد و سایر اقلام مورد نیاز سیل زدگان بود.
همچنین یک یا چند روز از حقوق فروردین استادان و کارکنان داوطلب در مرکز استان به صورت داوطلبانه به سیل زدگان اختصاص پیدا کرد.
گفتنی است اقلام رسیده در همان روز جمعه بین جمعیت سیل زده با همت والای هلال احمر به مردم شریف استان خوزستان توزیع گردید.
ضمن آرزوی همبستگی جامعه دانشگاهی، از تمام کسانی که در این اقدام خداپسندانه مشارکت داشتند، تشکر و قدردانی نموده و امید است ، با اقدامات انجام یافته و کمک های نهادهای مرتبط و مردم نوع دوست کشور هرچه سریعتر مشکلات و سختی های هموطنان مان در شهرهای سیل زده مرتفع گردد و آرامش، صحت و سلامتی به مناطق سیل زده کشور از جمله لرستان، ایلام، خوزستان و گلستان برگردد.

 

 

کلید واژه ها: کمک به سیل زدگان دانشکده شریعتی


نظر شما :