طی حکمی از سوی دکتر عرفان خسرویان؛ سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد استان تهران و دانشکده فنی و حرفه‌ای انقلاب اسلامی تهران منصوب شد

۰۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۷:۱۵ کد : ۵۳۴۷ اخبار و رویدادها اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۱۷۵۷

دکتر عرفان خسرویان طی حکمی مهندس اردشیر عبدی را به سمت سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد استان تهران و دانشکده فنی و حرفه‌ای انقلاب اسلامی تهران منصوب کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، در متن انتصاب آمده است:

جناب آقای مهندس اردشیر عبدی

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و توانمندی‌­های ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان:

«سرپرست دانشگاه فنی و حرفه­‌ای واحد استان تهران

و دانشکده فنی و حرفه‌ای انقلاب اسلامی تهران»

منصوب می­‌شوید. انتظار می­‌رود با اتکا به خداوند متعال و با پیروی از آموزه‌­های اسلامی با رعایت اصول «عدالت‌محوری»، «انقلابی­‌گری»، «مردم­داری»، «پاکدستی و فساد­ستیزی» و «قانون‌­مداری» در پیگیری مأموریت­‌های محول و جلب همکاری استادان، مدیران، کارکنان و دانشجویان، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست­‌ها و برنامه­‌های اسناد بالادستی، مهارت‌­افزایی، کارآفرینی، فرهنگ­‌سازی کار تیمی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» به­‌کار گیرید.

مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، ظل توجهات حضرت ولی­عصر(عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

همچنین، از سوی دکتر خسرویان از زحمات آقای هادی محمدی در دوران مسئولیت خود به عنوان رئیس دانشکده فنی‌ و حرفه‌ای انقلاب اسلامی تقدیر گردید.
در متن این تقدیرنامه آمده است:
جناب آقای دکتر هادی محمدی زرندینی
با سلام و احترام
خدمت آنگاه که در راه عقیده و تلاش خستگی‌ناپذیر در مسیر کسب رضایت خداوند متعال باشد، لذت‌بخش‌ترین هدیه‌ای است که هر انسان می‌تواند در برابر کوشش‌های خود دریافت نماید. با عنایت به مصداق حدیث شریف "من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزّوجل" از زحمات و تلاش‌های شما در زمان تصدی" ریاست دانشکده فنی و حرفه‌ای انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر نموده و از درگاه احدّیت، سعادت، سرافرازی و توفیق روز افزون شما را خواستارم.

کلید واژه ها: سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد استان تهران


نظر شما :