طرح صنعتی ارائه شده توسط دوتن از اعضای هیات علمی دانشکده دکتر شریعتی از منتخبین طرحهای صنعتی برگزیده دانشگاهها و پژوهشگاههای کشور در سال ۱۴۰۰

۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۳ کد : ۵۳۲۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۰۶۶

به گزارش معاونت پژوهش و فناوری این طرح با عنوان "احداث مزرعه عمودی هیدروپونیک بااستفاده از انرژی های نو" توسط دکتر معراج رجایی و دکتر سکینه سعیدی سار از طرحهای صنعتی برگزیده دانشگاهها و پژوهشگاه های کشور در سال 1400قرار گرفته  است.

این موفقیت را به ایشان تبریک عرض نموده و توفیق روزافزونشان را از درگاه ایزد منان خواستاریم.

گفتنی است از آنجا که طی سالهای اخیر انتظارت گسترده ای در خصوص تعامل و همکاری فعالیتهای پژوهشی دانشگاهها و پژوهشگاههای کشور با نیازها و اولویتهای صنعت کشور مطرح شـده است. خوشـبختانه دانشـگاهها و پژوهشـگاههای کشور اقدامات مناسبی را در راسـتای توسـعه طرح هـای ارتبـاط بـا جامعه وصـنعت، برنامه ریزی و اجرا نموده انـد و در این مسـیر اهمیت مسـتندسازی و معرفی دسـتاوردهای دانشـگاهها و پژوهشـگاههای کشور بیش از پیش نمایان شده است.
بنابراین "طرحهای صنعتی برگزیده دانشگاهها و پژوهشگاههای کشور" در سـالهـای اخیر توسط وزارت عتف، جمع آوری، تدوین و ترویج گردیده که به منظور اطلاع بیشتر، کتاب طرحهای صـنعتی برگزیـده دانشگاهها و پژوهشگاههای کشور درسال1400، پیوست شده است .

کتاب طرحهای صنعتی برگزیده

کلید واژه ها: طرحهای صنعتی برگزیده دانشگاهها و پژوهشگاههای کشور


نظر شما :