پیام تبریک رئیس دانشکده به مناسبت فرا رسیدن سال جدید

۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۴ کد : ۵۰۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۵۲۷

رئیس دانشکده در پیامی فرا رسیدن سال نو را به تمامی دانشگاهیان تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشکده شریعتی، متن پیام تبریک مهندس مرضیه گرد، به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یا مُقَلِّبَ الْقُلُوب وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
نوروز، صحیفه‌ای ملوّن از طراوت و پرتوی دلربا و چهره ای زیبا از آفرینش است که پیش از آمدنش،انبوه انسانها را به تلاش و کوشش دعوت می نماید. خداوند رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغازی دوباره، جلوه گر سازد و همه را به نو شدن و نو اندیشیدن و تفکر در قدرت لایزال پروردگار از برای تجدید حیات دعوت می‌کند.
همزمانی آغاز سال جدید با ایام خجسته میلاد مولود کعبه، حضرت علی(ع) امام عدل و عدالت  را، به فال نیک گرفته تا در این فرصت، همگام با تحول طبیعت شاهد تحول در اخلاق و صفات خویش باشیم.
این ایام فرصتی برای بازگشت به خود و انقلاب درون است و با زدودن غبار و هرگونه سیاهی دل و جان، عینیت می یابد، این موهبت برای ایرانیان با فصل شکوفایی و بهار آفرینش مقارن شده تا آغاز سال جدید با رویت بی انباز خداوند و تحول طبیعت همراه باشد و مجالی برای تعمق در آیات و نشانه های الهی فراهم شود.
اینجانب، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دانشگاهیان در سالی که گذشت، پیشاپیش فرا رسیدن بهاران شکوهمند را به مجموعه دانشگاهی دانشکده شریعتی، تبریک و شادباش می‌گویم.
آرزومندم سال جدید سالی همراه با تندرستی، آرامش و کامیابی روز افزون باشد و امید است با اتکال به الطاف بیکران الهی در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و با پیروی از رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با همدلی وهمراهی یکدیگر بتوانیم دانشگاهی  کار آفرین ، آبادتر، علم محورتر و اخلاق مدار تر داشته باشیم. و در راه تحقق اهداف دانشگاه و اعتلای علمی کشور قدم برداریم.
و باور دارم که امسال نیز به یاری شما اساتید باتدبیر، کارشناسان نیک‌اندیش و دانشجویان پرتلاش، می توان با عشق و ایثار چراغ دانش را همچنان فروزان نگه داشت و با صبوری و پشتکاری که در شما همکاران عزیز و دانشجویان گرامی سراغ دارم، به‌یقین می توان تهدیدهای احتمالی را به فرصت شکوفایی تبدیل کرد و سرافراز و استوار به ‌پیش رفت.
موفق و موید باشید
مرضیه گرد
رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران دکتر شریعتی

97/12/28

کلید واژه ها: پیام تبریک رئیس دانشکده سال جدید دانشکده شریعتی


نظر شما :