جلسه ملاقات عمومی دکتر خسرویان با اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان‌های تهران و البرز برگزار شد

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۴ کد : ۴۹۰۰ اخبار و رویدادها اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۱۰۶۴

در این دیدار صمیمانه که روز یکشنبه، 25 اردیبهشت‌ماه با حضور دکتر عرفان خسرویان، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای صورت گرفت، بیش از 80 نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان‌های تهران و البرز مسائل و مشکلات خود را با ریاست دانشگاه و هیئت رئیسه در میان گذاشتند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، قبل از شروع برنامه دکتر خسرویان با حضور در مقبره شهدای گمنام دانشکده فنی و حرفه‌­ای دختران دکتر شریعتی ضمن قرائت فاتحه با آرمان­‌های این جاودانه­‌های انقلاب اسلامی تجدیدبیعت کرد.

دکتر خسرویان ضمن تبیین اهداف دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، هدف از این ملاقات را شناسایی مطالبات، ارتباط مستمر و هدفمند، ترویج فرهنگ پاسخگویی برگرفته از تکریم ارباب رجوع دانست و افزود: گسترش نظام پاسخگویی، آشنایی با لایه­‌های پنهان در دانشگاه، ایجاد تحرک و پویایی در بین دانشگاهیان و در نهایت، کاهش زمان پاسخگویی و حل مشکلات از نتایج مثبت برگزاری چنین جلساتی است.

این برنامه در سه گروه استادان، کارکنان و دانشجویان برگزار شد و مراجعین با طرح مشکلات خود در فضای کاملاً صمیمی مسائل خود را مطرح کردند.

از عمده­‌ترین موضوعات مطرح‌شده در این ملاقات می­‌توان به مواردی نظیر: بررسی پرونده‌­های مدرسی، درخواست ماموریت آموزشی، درخواست رسمی شدن زنان سرپرست خانواده، انتخاب و جذب اساتید برتر و صاحب‌نظر برای تدریس، تقاضای برگزای دوره‌­های آموزش‌های آزاد، رسیدگی به وضعیت بوفه­‌ها، فروشگاه‌­ها و سلف سرویس مراکز، جلوگیری از پراکندگی واحدهای درسی در طول هفته، عدم مکفی بودن برخی دروس در پاره­‌ای از رشته‌ها اشاره کرد.

در این برنامه یک روزه، دکتر خسرویان با حضور در میان دانشجویان در زمان صرف نهار در سلف دانشکده، ضمن بازدید از انبارهای مواد غذایی و نیز خوابگاه‌های دانشجویی از نزدیک با دانشجویان به گپ و گفت پرداخت. دانشجویان نیز برخی از مطالبات صنفی خود را با رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای مطرح کردند.

کلید واژه ها: ملاقات عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای اساتید، کارکنان و دانشجویان


نظر شما :