پیام تبریک رئیس دانشکده شریعتی به مناسبت عید نوروز و بهار طبیعت

۰۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۱ کد : ۴۶۰۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۸۷۸
مهندس گرد رئیس دانشکده شریعتی به مناسبت آغاز سال جدید، در پیام نوروزی خود ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید، از زحمات، تلاش و کوشش همگی همکاران عرصه علم و دانش قدردانی نمود.

«یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبرالیل والنهار، یا محول الحول والاحوال، حول حالنا الی احسن الحال»
اینک که آغازین روزهای بهار طبیعت مزین به قدوم مبارک مهدی فاطمه (عجل الله تعالی فرجه الشریف) گردید، به فال نیک گرفته و با استعانت از آفریدگار جهان فرارسیدن عید نوروز و تقارن آن با ماه‌های پرفضیلت شعبان و رمضان را به دانشگاهیان دانشکده فنی دکتر شریعتی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم سالی پر از خیر و برکت همراه با سلامتی برای همه شما عزیزان باشد.
سال گذشته به سبب کنترل نسبی بیماری کرونا، شکر خدا توانستیم کلاسهای عملی دانشجویان را به صورت حضوری با همت و تلاش شما همکاران و استادان عزیز برگزار نماییم. امیدوارم در سال جدید که به شعار "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" مزین گردید، با توکل به خدای متعال و همکاری، هماهنگی و هم افزایی و تعامل بیشتر شما بتوانیم در راستای ارتقاء و پیشبرد اهداف دانشگاه و ارائه خدمات بهینه به دانشجویان و جامعه حرکت کنیم.
از خدای سبحان برای همگان، تندرستی و بهروزی در کنار خانواده آرزو دارم و امیدوارم در پناه حضرت حق و سایه توجهات حضرت ولی  عصر ( عج )، با پیروی از رهبری های حکیمانه امام خامنه ای (مدظله العالی)، سال نو را پس از برون رفت سرافرازانه از بحران کرونا، شاداب و دل زنده تر از پیش، عالمانه آموزش دهیم، آگاهانه فرا گیریم و صادقانه بکار بندیم.

 

کلید واژه ها: پیام تبریک رئیس دانشکده شریعتی به مناسبت عید نوروز و بهار طبیعت


نظر شما :