دانشکده شریعتی با صدور پیامی، ضمن تسلیت به امت اسلامی، اقدام آل سعود در اعدام و به شهادت رساندن بیش از ۸۰ نفر از مسلمانان، را محکوم کرد

۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۳ کد : ۴۵۹۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۶۷۰

بسم الله الرّحمن الرّحیم
مَنْ قَتَلَ نَفْسًا بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الْأَرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعًا
حکومت خودکامه پادشاهی آل سعود در جنایتی تازه، بیش از هشتاد نفر از انسان‏های مظلوم و مسلمین اعم از شیعیان و غیر آنان را اعدام و به شهادت رساند و موجب آزردگی خاطر آزادگان جهان و علی الخصوص کشورهای اسلامی و مسلمین را در اقصی نقاط عالم را فراهم کرد. این قتل عام علیه جوانانی صورت گرفت که از حق مشروع خود برای ابراز عقیده استفاده کرده و زندانی شده بودند.
این حکومت که با داعیه تغییرات بنیادین در شیوه‏ی حکومتداری خود در این چند سال اخیر گوش فلک را کر کرده است، با این عمل ننگین، وحشیانه و ضد حقوق بشری نشان داد که کماکان بر مدار سلطه، ظلم و جور حکمرانی می‏کند و فاقد جایگاه مردمی و مشروع است. این چنین رخدادهایی بزنگاه نمایش ضعف و سرخوردگی و سکوت نهادهای بین ‏المللی مدعی حقوق بشر تحت سلطه‏ استکبار جهانی و سردمدار آن آمریکای جنایتکار است.
مجموعه‏ ی حوزه ریاست و روابط عمومی دانشکده فنی دکتر شریعتی ضمن تسلیت این فاجعه و مصیبت به ساحت حضرت ولی‏عصر (عج) و رهبر آزادیخواهان امام خامنه ‏ای، این جنایت را به شدت محکوم کرده و با خانواده این شهدا ابراز همدردی نموده و برای شهداء رحمت واسعه الهی از خداوند منان مسئلت می ‏نماید.

کلید واژه ها: دانشکده شریعتی با صدور پیامی، ضمن تسلیت به امت اسلامی، اقدام آل سعود در اعدام و به شهادت رساندن بیش از ۸۰ نفر از مسلمانان، را محکوم کرد


نظر شما :