بازدید سرپرست جدید معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای از دانشکده فنی دکتر شریعتی

۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰ کد : ۴۵۸۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۰۲۱

به گزارش روابط عمومی دانشکده شریعتی روز شنبه 21 اسفندماه 1400، دکتر علی اصغر رجبی سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، در اولین بازدید خود از دانشکده دکتر شریعتی، امکانات و تاسیسات بخش‌های خوابگاهی و سلف مرکزی دانشکده را مورد بررسی قرار داد.
در این بازدید که با همراهی خانم مهندس گرد رئیس دانشکده و معاونین، انجام گرفت، دکتر رجبی و هیات همراه در ابتدای ورود با حضور بر مزار شهدای گمنام دانشکده، با قرائت فاتحه، به مقام والای این شهیدان ادای احترام نمودند.

سپس در ادامه از مجموعه خوابگاه های دانشجویان با ظرفیت 1200 نفر و روند صنعتی سازی سلف مرکزی و همچنین کارگاه مهارت آموزی دانشکده، دیدن کردند و از نزدیک در جریان وضعیت اسکان دانشجویان در خوابگاه دانشجویی و مشکلات موجود قرار گرفتند.

دکتر رجبی در بازدید از این دانشکده طی نشستی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی بیماری کرونا و اقدامات لازم برای فراهم نمودن زمینه آموزش حضوری، مجموعه دانشگاه فنی و حرفه ای  در تلاش است به حل مشکلات موجود بپردازد و با فراهم نمودن امکانات اولیه، برای رفاه و آرامش دانشجویان، زمینه ساز شرایطی گردد که سلامت جسم و روان ایشان، حفظ شود و از امکانات مورد نیاز و مناسب آموزشی، پژوهشی، رفاهی و... برخوردار گردند.

کلید واژه ها: بازدید سرپرست جدید معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای از دانشکده فنی دکتر شریعتی


نظر شما :