برگزاری جلسه ی آموزشی توجه به قوانین و مقررات گزینش

۰۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۴ کد : ۴۵۴۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۷۶۴
با حضور مدیر هسته گزینش دانشگاه فنی و حرفه ای

به گزارش روابط عمومی دانشکده شریعتی،  جلسه ی آموزشی توجه به قوانین و مقررات  گزینش، ویژه همکاران دانشکده امروز یکشنبه 8 اسفند ماه 1400 با حضور دکتر جلیلی مدیر هسته گزینش و رئیس مرکز بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای در سالن اجتماعات فاز1 با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
پس از خیر مقدم مهندس گرد رئیس دانشکده، دکتر جلیلی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی الکاظم (ع ) به بیان سیره رفتاری، انسانی و اخلاقی حضرت رسول اکرم(ص) پرداخت و تأکید نمود: امیدوارم بتوانیم به این سیره نبوی، عمل کنیم و تربیت سازنده و درست دینی، اجتماعی و .. را در زندگی، محل کار و جامعه ی خود پیاده کنیم.
وی با تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله) در خصوص شکل گیری دولت اسلامی عنوان داشت: بر این اساس کارگزاران باید از افراد صالح، متعهد، عاقل، صاحب اخلاق کریمه، فاضل و متوجه به مسایل روز تعیین شوند تا بتوانیم به شکل گیری کامل دولت اسلامی و پس از آن جامعه اسلامی و در مرحله بعد، تمدن اسلامی، دست یابیم.
دکتر جلیلی بحث گزینش را انتخاب درست معرفی کرد و افزود: مبانی گزینش در قرآن کریم مطرح شده است و خداوند انسانها را برای جانشینی خود در زمین، بر دیگر مخلوقات، انتخاب و برگزیده است و رهبران دینی ما نیز بر این امر اهتمام داشته اند.
وی توجه به امر آموزش در زمینه‌های مختلف عقیدتی، اخلاقی و آگاهی به قوانین و مقررات را بسیار با اهمیت ارزیابی کرد و با اشاره به 7 محور قانون گزینش، تصریح نمود: نیروی انسانی اصلی ترین سرمایه و مهمترین رکن یک سازمان می باشد و توجه به اصول شرعی، قانونی و اخلاقی، التزام عملی به احکام اسلامی و اعتقاد به ولایت فقیه و رهبری، عدم فسق و فساد، از قوانین بسیار مهم گزینش کارمندان است که باید رعایت شود و البته باید حفظ آبرو و حیثیت افراد در اولویت قرار گیرد.
دکتر جلیلی در پایان سخنان خود با اشاره بر لزوم رعایت اصول امانتداری، مسئولیت پذیری، وجدان کاری و رعایت نظم و انضباط اداری، به شایسته‌گزینی و جذب نیروهای متعهد، توانمند و کارآمد، تأکید نمود.

کلید واژه ها: برگزاری جلسه ی آموزشی توجه به قوانین و مقررات گزینش


نظر شما :