برگزاری مراسم مجازی استقبال از دانشجویان نو ورود با حضور و سخنرانی رئیس دانشکده

۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰ کد : ۴۵۰۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۰۸۲
مهندس گرد:دانشجویی خوب است که بتواند از فرصت ها و شرایطی که برایش فراهم شده، استفاده نماید و در زمان فارغ التحصیلی هم مهارت های علمی و هم مهارت های زندگی را توأمان، کسب کرده باشد.

مراسم مجازی استقبال از دانشجویان نو ورود صبح امروز شنبه 30 بهمن 1400 با حضور و سخنرانی رئیس دانشکده، معاونین، به صورت برخط برگزار شد.
در ابتدا خانم مهندس گرد ضمن تبریک موفقیت دانشجویان نوورود به این دانشکده، اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که شما عزیزان در این مرکز که یکی از بزرگترین دانشکده های تربیت تکنسین  و کارشناس فنی و مهارتی می باشد، پذیرفته شده اید.
 وی در ادامه ضمن معرفی معاونین دانشکده و با اشاره به فعالیتهای حوزه های مربوطه، افزود: تیمی متخصص و توانمند در حوزه آموزش در کنار مدیران گروه ها و استادان دانشکده، تمام تلاششان این است که بهترین آموزش ها را، ارائه نمایند و در پشت صحنه ی آن، معاونین دانشکده حضور دارند که زمینه را برای کسب دانش و مهارت شما دانشجویان فراهم نموده اند.
رئیس دانشکده بیان نمود: دانشجویی خوب است که بتواند از فرصت ها و شرایطی که برایش فراهم شده، استفاده نماید و در زمان فارغ التحصیلی هم مهارت های علمی و هم مهارت های زندگی را توأمان، کسب کرده باشد. و ما در دانشکده شریعتی علاوه بر فضاها و کارگاه های آموزشی، مرکز نوآوری، کانون های خلاقیت و شکوفایی، تشکل های فرهنگی و صنفی و انجمن های متعدد علمی داریم که دانشجویان نسبت به علایق خود می توانند برای کسب این دسته از مهارت ها، حضور داشته و بهره مند گردند.
وی تصریح کرد: بسیار خرسندیم که بیشتر افتخارات ما در جشنواره ها به واسطه ی تلاش دانشجویان بوده است و در بازدیدی که اخیرا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از دانشکده شریعتی داشتند، خوشبختانه شاهد حضور چشمگیر دانشجویانمان در حوزه های فنی و هنری بودیم که امیدوارم با آمدن شما تیم جدید به دانشکده، این درخشش را دوباره شاهد باشیم.
مهندس گرد با بیان فرمایشی از حضرت علی(ع) که فرصت ها چون ابرها در گذرند پس آنها را دریابید، خاطر نشان کرد: دانش آموزی با دانشجویی فرقش در خواستن است و دانشجو به دنبال دانش است که اگر دنبال آن رفتید در شما نهادینه می شود. امیدوارم بتوانید به بهترین نحو وارد عرصه ی علمی جدید شوید چرا که این مسیر، مرحله جدیدی در زندگی شماست  پس آنچه که باعث توانمندی شما می شود از دست ندهید و با خواستن می‌توانید موفق شوید.
در ادامه استاد مسعود بسیطی، مشاور و مربی رشد و تعالی، مدرس سواد زندگی طی سخنانی ابراز نمود: امروز نقطه عطفی در زندگی شما دانشجویان به جهت قبولی در این دانشکده و کسب این موفقیت، می باشد. امروز شما انتخابگر هستید که می توانید با تعیین هدفی مطلوب، آینده ای درخشان را برای خود، پدر و مادر و جامعه و کشورتان بسازید. امروز را قدر بدانید و این شادی را به یک امید و انرژی پیوسته تبدیل کنید و با قدرت و قوت و با کیفیت هرچه بیشتر و عمیق تر، حرکت کنید.
وی تاکید کرد: کسانی می توانند آینده جهان را بسازند که امروز نسبت به هدفشان، شناخت و آگاهی، کسب نمایند و این پیش نیاز رسیدن به نقطه مطلوب می باشد و موفقیت یک شانس نیست بلکه یک علم است و هرکس در مسیر علم، تلاش کند، به اهداف و آرزوهای معقول ودرست خود خواهد رسید.
این مدرس دانشگاه، ادامه داد: گام های پرواز، دو بالی است که پس از شناخت و آگاهی از هدف و نقطه مطلوب، باید داشت که یکی از این دو بال، برنامه ریزی واقعی، منطقی و عقلانی است و دیگری، حرکت در مسیر رسیدن به هدف با تلاش، کوشش و قدرت فراوان می باشد.
استاد بسیطی خاطر نشان کرد: نسخه توسعه در تمام جهان، یکسان است و آن شناخت و مطالعه ی نقاط مطلوب، برنامه ریزی دقیق و سعی، تلاش و جدیت تمام برای رسیدن به آن اهداف می باشد. هیچ کشوری با فرار و مهاجرت نخبگان، به پیشرفت و ترقی، دست پیدا نمی کند. سرنوشت و آینده ی این کشور در دستان شماست پس به جای خود زنی، حس قربانی بودن و خود کم بینی، نگرش خود را تغییر دهید تا به یک برند جهانی برای افتخار این کشور، خود و خانواده تان باشید. از زمان و عمرتان که گرانقدرترین سرمایه ی زندگیتان می باشد، مراقبت کنید و امیدوارم در آینده ای نزدیک شاهد موفقیتهای ملی و جهانی فارغ التحصیلان دانشکده فنی دختران شریعتی باشم .
در ادامه مراسم نمایندگان تشکل های بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی به صورت برخط، ضمن تبریک به دانشجویان ورودی جدید، فعالیت ها و برنامه های مجموعه ی خود را معرفی نمودند.

قابل ذکر است دانشجویانی که نتوانستند در مراسم آغاز سال تحصیلی مجازی شرکت نمایند می توانند جهت اطلاع یافتن از جزئیات مراسم به آدرس زیر مراجعه نمایند.

فیلم مربوطه، باید از طریق سیستم کامپیوتر و با برنامه ادوب کانکت، مشاهده گردد.

http://vclass3.shariaty.ac.ir/pduysil85ppr

کلید واژه ها: برگزاری مراسم استقبال از دانشجویان نو ورود


نظر شما :