بیانیه سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۷:۵۶ کد : ۴۴۷۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۸۴۳
دکتر عرفان خسرویان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای با گرامی‌داشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با دعوت به حضور در جشن یوم‌الله ۲۲ بهمن بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی دانشگاه، مشروح این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وقل جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا»
اسراء (۸۱)

گفتمان بی بدیل انقلاب اسلامی نه فقط برای ملت بزرگ ایران و جهان اسلام، بلکه به عنوان الگویی تمام عیار برای هویت بخشی به همه استقلال خواهان عالم، نقش آفرینی کرد و این مهم گام بلند و استوار عصر حاضر برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی است. 

بیانیه گام دوم انقلاب نیز با طرح نظریه نظام انقلابی بعنوان یک تعبیر دقیق نظام سازی را که مستلزم ثبات و استقرار است با تغییر و تحول دائمی و مقتضیات انقلاب ترکیب می‌کند و راه علاج برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور را در توجه به ظرفیت‌های داخلی و توسعه درون زا و کسب مهارت می‌داند. 

اینجانب فرارسیدن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به روح بلند بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)و جامعه دانشگاهی بخصوص دانشگاهیان شریف دانشگاه فنی و حرفه ای تبریک و تهنیت عرض می نمایم. 

خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای با نکوداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) و همه شهیدان انقلاب اسلامی، به­ ویژه سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی عزیز ، ضمن حضور در مراسم گرامی‌داشت ۲۲ بهمن، به پاس‌داشت آرمان­های والای انقلاب و تجدید بیعت با شهیدان و امام راحل و مقام معظم رهبری اقدام می نمایند. 

عرفان خسرویان
سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای


نظر شما :