پیام تبریک دکتر خسرویان به مناسبت میلاد باسعادت دخت نبی مکرم اسلام (س)

۰۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۷ کد : ۴۳۹۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۸۰۹
پیام تبریک دکتر خسرویان به مناسبت میلاد باسعادت دخت نبی مکرم اسلام (س)

بیستم جمادى الثانی، سالروز ولادت گوهری تابناک، کوثری جاری و مطهره‌ای پیوسته است که در پرتو طلوع شمس وجود کبریایی و بهشتی‌اش می‌توان فضای ذهن و دل را باری دیگر تطهیر کرد

امام صادق (ع):

«فمن عرف فاطمه حق معرفتها فقد ادرک لیله القدر»

هر کس به شناخت حقیقی فاطمه علیهاالسلام دست یابد، بی‌گمان شب قدر را درک کرده است.

بیستم جمادى الثانی، سالروز ولادت گوهری تابناک، کوثری جاری و مطهره‌ای پیوسته است که در پرتو طلوع شمس وجود کبریایی و بهشتی‌اش می‌توان فضای ذهن و دل را باری دیگر تطهیر کرد و دریچه‌ای از تعالی و کمال را فراروی خویش قرار داد. ولادت شفیعة هر دو عالم، سیده نساءالعالمین که به فرمودة حضرت امام خمینى (قدس سره): «افتخار خاندان وحى و خورشیدى است که بر تارک اسلام عزیز مى‌درخشد»، شایسته‌ترین روز است برای پاسداشت مقام شامخ مادران و بانوان ایران ‌زمین و قدردانی از مهربانی، فداکاری و ایثار ایشان.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت خجسته‌ زادروز ام‌ابیها، عذرای معصومه، طیبة طاهره، حضرت فاطمة زهرا سلام‌الله علیها، «روز مادر و زن» را به مادران پاکدامن و فاطمی‌مسلک سرزمین‌مان ایران و به‌ویژه به بانوان همکار در دانشگاه فنی و حرفه‌ای که نقش بی‌بدیلی در انجام امور و ارتقا این دانشگاه ایفا می‌کنند و نیز به تمامی ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. امیدوارم تحت عنایت منجی عالم بشریت (عج) در مسیر هدایت و رهروی مادر سادات سربلند و پیروز باشیم.

عرفان خسرویان

سرپرست دانشگاه

 

کلید واژه ها: پیام تبریک دکتر خسرویان به مناسبت میلاد باسعادت دخت نبی مکرم اسلام (س)


نظر شما :