دکتر خسرویان در شورای دانشگاه فنی و حرفه‌ای:

۲۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۱ کد : ۴۳۸۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۱۴۰
اهتمام بر بازگشایی کامل دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای در سراسر کشور

                                                             

دکتر خسرویان: استادان و دانشجویان دانشگاه برای حضوری هدفمند و با برنامه و سرشار از انگیزه و تعهد آماده باشند.رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سلامت جسم و روان جامعه‌ی هدف در رأس امور قرار گیرد.
صبح دیروز شورای دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور دکتر عرفان خسرویان، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای و اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه به صورت حضوری و مشارکت دیگر اعضای شورا و رؤسای مراکز در سراسر واحد‌های تابع دانشگاه به صورت ویدئوکنفرانس آغاز به کار کرد.


به گزارش اداره‌کل روابط عمومی، در این نشست که در دو بخش چند ساعته (بخش اول از ساعت 9 صبح تا اذان ظهر و بخش دوم بعد از ادای فریضه نماز جماعت) برگزار شد، اعضا به صورت تخصصی در خصوص دستور ویژه جلسه (بازگشایی مراکز تابع و حضور کامل استادان و دانشجویان از ترم آینده) به بحث و تبادل نظر پرداختند. در جلسة مذکور رؤسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای برنامه‌ها و تمهیدات پیش‌بینی‌شده و همچنین دغدغه‌ها و مشکلات و موانع موجود در مسیر بازگشایی مراکز خود را ارائه دادند.


دکتر خسرویان، بر بازگشایی کامل دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای، کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، خوابگاه‌ها و سلف‌سرویس‌ها، مراکز فرهنگی و رفاهی و... مطابق با نیازمندی‌ها و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تأکید کرد و خواستار اهتمام ویژه همه متولیان امر آموزش‌های مهارتی در این خصوص شد. سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای با یادآوری این مطلب که دانشجو سرمایه کشور و دانشگاه‌ها است خاطرنشان کرد که تقویت اعتماد و انگیزه در دانشجویان سرمایه غنی اجتماعی است و تمام تلاش‌ها و منابع می‌بایست به حفظ این سرمایه ارزشمند معطوف گردد.

منبع خبر: سایت دانشگاه فنی و حرفه ای   www.tvu.ac.ir 

کلید واژه ها: اهتمام بر بازگشایی کامل دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای در سراسر کشور


نظر شما :