بیانیه مرکز بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای در پی انتصاب دکتر عرفان خسرویان به سرپرستی دانشگاه فنی و حرفه ای

۲۲ دی ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۲ کد : ۴۳۵۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۴۶۳

مرکز بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای در پی انتصاب دکتر عرفان خسرویان به سرپرستی دانشگاه فنی و حرفه ای بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی، متن بیانیه به شرح ذیل است:

بی‌شک مشارکت آگاهانه و هوشمندانه ملت انقلابی ایران در انتخاب شایسته حضرت آیت ا... سید ابراهیم رئیسی نویدبخش تشکیل دولت اسلامی با مدیران جهادی است و بر اساس بیانیه ارزشمند مقام معظم رهبری، ما اساتید بسیجی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، مراتب حمایت و پشتیبانی خود را از جناب آقای دکتر عرفان خسرویان بعنوان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای، استاد فرهیخته بسیجی، انقلابی و جهادی اعلام می‌داریم و از اینکه در این مقطع سرنوشت‌ساز مسئولیت مدیریت دانشگاه را به عهده گرفته‌اند آرزوی توفیق و تایید الهی را برای ایشان از پروردگار متعال داریم.

انتصاب ایشان که از مدیران جوان، جهادی و بسیجی و همچنین توانمند در ارتباط با صنعت و دارای تخصص در حوزه فنی و آشنا به علم و فناوری، با سابقه ایجاد و راه اندازی کارخانه و مدیریت در حوزه بسیج اساتید می‌باشند را بعنوان سرپرست بزرگترین دانشگاه مهارتی کشور را به ایشان و پرسنل خدوم دانشگاه فنی و حرفه‌ای تبریک عرض می‌نمائیم.

منبع خبر: https://tvu.ac.ir/fa/593160

کلید واژه ها: بیانیه مرکز بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای در پی انتصاب دکتر عرفان خسرویان به سرپرستی دانشگاه فنی و حرفه ای


نظر شما :