برگزاری جلسه هماهنگی و همگرایی فعالیت های پژوهشی مراکز استان تهران به میزبانی دانشکده شریعتی

۱۴ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۱ کد : ۴۳۲۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۹۶۱
با محوریت تقویت نقاط قوت و وحدت رویه در اجرای مقررات و آئین نامه های امور پژوهشی

پیرو بازدید کمیته نظارت و ارزیابی استانی جلسه هم اندیشی وهمگرایی در روز یکشنبه 12 دی ماه با محوریت تقویت نقاط قوت و الگوبرداری وهمگرایی در اجرای مقررات و آئین نامه ها وبخشنامه ها به منظوروحدت رویه امور پژوهشی با حضور رئیس اداره وکارشناسان حوزه معاونت پژوهش وفناوری آموزشکده ها/دانشکده استان تهران دراتاق شورای دانشکده شریعتی برگزارشد.
درابتدای جلسه خانم دکتر روایی معاونت پژوهش و فناوری دانشکده با خیر مقدم و خوش آمد گویی و تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به حاضرین ، سخنانی را در مورد لزوم ارزیابی عملکرد و نظارت بیان فرمود و یکی از شاخصه های سازمانهای موفق را داشتن اداره ارزیابی عملکرد دانست که با رصد نقاط قوت و ضعف موجود می تواند راهگشای موفقیت های بیشتر در سازمانها باشد و از ارزیابی عملکرد به عنوان یک اصل انگیزشی در سازمانها یاد کرد.

سپس خانم حجازی نماینده نظارت و ارزیابی استانی ضمن بیان اهداف این گردهمایی، عنوان نمود:  محوریت کار، تقویت و الگوبرداری نقاط قوت و وحدت رویه و همگرایی در اجرای مقررات و آئین نامه ها و بخشنامه ها می باشد که با تبادل نظر وهمفکری این امر درمراکزاستان محقق خواهد شد.
سپس آقای دکتر پور منتی ارزیاب استان تهران از همکاران حاضر تشکر کرده و  نقاط قوت و ضعف دانشکده های مختلف را درقالب اسلاید، به نمایش گذاشت.

ایشان در این اسلاید به تواناییها و نقاط مثبت مراکز با توجه به نوع رشته های موجود اشاره نمود و از دیگر مراکزخواست با سرلوحه قراردادن راه و روش مراکز موفق به ارتقا سطح آموزشی و پژوهشی خود بیفزایند.

در ادامه ی این نشست با ارائه ای مناسب به تبیین و شفاف سازی پاره ای از دستورالعمل ها پرداخته شد و پیرامون موضوع های عنوان شده،  بین حاضرین تبادل نظر صورت پذیرفت و مقرر شد نظرات شایسته همکاران به نحو مطلوب به سمع و نظر مسئولین در سازمان مرکزی برسد و این نشست ها به صورت متناوب تکرار گردد .
پس از  پایان جلسه ، از کتابخانه ها و کارگاههای دانشکده بازدید بعمل آمد.

کلید واژه ها: گزارش جلسه هم اندیشی نظارت و ارزیابی دانشکده های استان تهران 12/10/1400


نظر شما :