گفت و شنود با دانشجویی از دانشکده فنی و حرفه ای شریعتی، برنده ی برتر نوزدهمین مسابقات ملی مهارت فناوری خیاطی

۰۵ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۸ کد : ۴۲۳۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۳۷۵
در حاشــیه ی اختتامیه این مراسم صورت گرفت

                                                        

پس از پایان مراسم اختتامیه ی نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت رشته فناوری خیاطی و مد که پنجشنبه دوم دی ماه شاهد برگزاری آن در دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی بودیم و اعلام نتایج و مشخص شدن برترین ها، خبرنگار روابط عمومی دانشکده فنی  و حرفه ای دکتر شریعتی به سراغ خانم شقایق میرزایی رفت که عنوان سوم این دوره را به صورت مشترک با خانم مریم مومنیان از سمنان به خود اختصاص داد.  

این دانشجوی جوان خود را این گونه معرفی کرد:
" شقایق میرزایی هستم متولد سال 78 و مقیم تهران. در حال حاضر دانشجوی ترم آخر رشته طراحی پارچه و لباس. علاقه ی من به این رشته به کودکی برمی گردد. پدر و مادر من دارای یک تولیدی پوشاک هستند که از همان دوران کودکی با دنیای نخ و پارچه و دوخت آشنایی پیدا کردم. شاید جالب باشد بدانید اولین بار که دست به چرخ بردم حدود سیزده ساله و دانش آموز کلاس هشتم بود. کاری سری دوزی برای یک مدرسه. همه از این که با دستان کوچکم به تمیزی الگوها رو بریدم و با دستگاه برش کار کردم حیرت زده شده بودند و شروع به تشویق کردند. این اولین تجربه موفق و جرقه ای شد برای ادامه ای مسیر. "

خانم میرزایی در ادامه با لبخند از دیگر علاقمندی های خود این گونه گفت:
"علاوه بر علاقه ای زیادی که به رشته طراحی لباس و دوخت دارم اهل ورزش هم هستم اون هم ورزش مفرح و ناشناخته ی طناب زنی و حتی اخیرا در این رشته در مسابقات استانی تهران مقام کسب کردم. سازه های ماکارونی دیگر علاقمندی من است که با تمرینات زیادی که داشتم در مسابقات استانی این رشته هم برتر شناخته شدم. البته بدانید پرداختن این موضوعات متفاوت مرا از امور درسی به هیچ عنوان غافل نکرده و چندین سال است که تاکنون جزو دانشجویان برتر و معدل بالای گروه طراحی پارچه و لباس دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی هستم. "

این دانشجوی توانمند و خلاق در پایان این گفتکو ، روند و سطح برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات ملی فناوری خیاطی  را بسیار خوب توصیف کرد و در نظر دارد هرچند اکنون شاغل یک موسسه تولید و طراحی لباس است و درآمد خوبی دارد  پس از طی مدارج بالای علمی و به صورت تخصصی تر این رشته را دنبال کند موسسه ای وسیع تر در این رشته در سطح کشور تاسیس نماید."

حرف آخر:
"بسیار خوشحالم که با حمایت های خانواده ی عزیزم در این مسیر قرار گرفتم و برای رسیدن به تمام موفقیت های آینده خوشبین هستم و از خداوند متعال همواره مدد می طلبم."

                                     
 

کلید واژه ها: گفت و شنود با دانشجویی از دانشکده فنی و حرفه ای شریعتی، برنده ی برتر نوزدهمین مسابقات ملی مهارت فناوری خیاطی


نظر شما :