برگزاری وبینار دادرسی مالیاتی با تأکید بر صنعت واسپاری

۰۴ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۰ کد : ۴۲۲۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۷۵۱
به همت کانون دانش‌آموختگان دانشکده شریعتی و انجمن ملی لیزینگ ایران

به موازات برگزاری سلسله برنامه‌های گرامیداشت هفته پژوهش در دانشکده دکتر شریعتی، با همکاری کانون دانش‌آموختگان دانشکده و انجمن ملی لیزینگ ایران، وبینار آموزشی با عنوان "دادرسی مالیاتی با تاکید بر صنعت واسپاری" در تاریخ دوشنبه 29 آذرماه1400، در محل انجمن ملی لیزینگ ایران برگزار گردید. در این وبینار بیش از 30 نفر از مدیران و فعالان حرفه حضور داشتند.
در بخش اول وبینار موضوع آیین دادرسی بصورت تخصصی با تاکید بر نحوه بکارگیری آن مورد بررسی قرار گرفت. در این بخش به صورت خلاصه و سریع مفاد قانونی مرتبط با رسیدگی‌های مالیاتی،‌ صدور احکام،‌ تشکیل پرونده‌های مالیاتی مطرح گردید و همزمان توضیحاتی درباره تغییرات قانون جدید مالیاتهای مستقیم  ارائه شد. در ادامه با جزییات بخشنامه‌های مرتبط و مفاد قانونی در حوزه رسیدگی‌های مالیاتی و مراحل بعد از صدور برگ تشخیص بیان شد.
در بخش دوم وبینار،‌ جلسه پرسش و پاسخ آغاز گردید که در طی آن دانشجویان و شرکت‌کنندگان به بیان سوالات خود و بعضاً‌ مواردی که با آن در مراحل رسیدگی‌های پرونده‌های خود در حال حاضر مواجه شده بودند،‌ پرداختند. همچنین موضوعات پیرامون اجرای قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده مطرح شد.

گفتنی است این وبینار آموزشی با تخفیف ویژه برای دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشکده دکتر شریعتی برگزار گردید.
در خاتمه بخشنامه‌ها و مفاد قانونی مرتبط با وبینار در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

 

کلید واژه ها: برگزاری وبینار دادرسی مالیاتی با تأکید بر صنعت واسپاری


نظر شما :