دکتر موسوی مدیر کل نظارت، ارزیابی و عملکرد در مراسم اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات ملی فناوری خیاطی

۰۲ دی ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۳ کد : ۴۲۲۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۷۵۳
اگر کشور می خواهد به رشد پایدار اقتصادی برسد و در جهان همیشه اول باشد باید رتبه های خودمان را در زمینه های علمی و فناوری تقویت کنید و این همان نقش پررنگ شماست که از همین جا شروع شد

دکتر موسوی مدیرکل نظارت و ارزیابی و عملکرد دانشگاه فنی و حرفه ای حاضرین و منتخبین این رویداد علمی کشور را قهرمانان مهارت عنوان نمود و ارزیابی کرد:" اعتقاد بنده این است که اگر کشور می خواهد به رشد پایدار اقتصادی برسد و در جهان همیشه اول باشد باید رتبه های خودمان را در زمینه های علمی و فناوری تقویت کنید و این همان نقش پررنگ شماست که از همین جا شروع شد. همه باید به این باور برسند همان طور که برای قهرمانان ورزشی کشور قدر و منزلت قائل می شود این قدر و منزلت را نیز برای مهارت آموزان که بخش مهم و اثرگذار جامعه هستند به خوبی بشناسد و برنامه های خوبی در نظر بگیرد. باید ما این جایگاه را که متاسفانه کمرنگ شده است را احیا کنیم. "

ایشان در ادامه اظهار کرد: " شما اکنون باید به فکر تحولات اساسی تر در فن و مهارت کسب شده ی خودتان باشید. با این نتایج مطلووب ما به شما کمک خواهیم کرد و در صدد این خواهیم بود گواهی و تقدیرنامه ای که از این رقابت ها دارید به عنوان یک امتیاز برای شما محسوب گردد. همچنین با این بازخورد خوبی که دریافت کردیم باید به فکر برگزاری دوره های آموزشی بیشتر برای مربیان و استادان رشته های دیگر نیز باشیم و چه بسا به این فکر باشیم مانند تجربه ی خوب سالیان پیش در معرفی رشته مدیریت آب به سازمان جهانی، رشته های بیشتری را به این سازمان معرفی کنیم. ما آمادگی دریافت پیشنهادات خوب شما هستیم."
 

کلید واژه ها: دکتر موسوی مدیر کل نظارت، ارزیابی و عملکرد در مراسم اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات ملی فناوری خیاطی


نظر شما :