گپ و گفتی صمیمانه با برخی از شرکت کنندگان نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت

۰۲ دی ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۳ کد : ۴۲۱۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۸۴۱
در آخرین روزهای نزدیک اعلام نتایج صورت گرفت

 

خبرنگار روابط عمومی دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی صبح امروز چهارشنبه یکم دی ماه با حضور در مرکز اسکان شرکت کنندگان این رویداد ملی، با برخی از این عزیزان گپ و گفتی ترتیب داد که در زیر از نگاه شما خواهد گذشت.
با ورود به اتاق هر کدام از این شرکت کنندگان کاملا می توانستیم از حال و هوای پایانی رقابت ها با خبر شویم و این که بی صبرانه منتظر اعلام نتایج در روز اختتامیه هستند.

چهار نفر به عنوان نمایندگان این رقابت کنندگان با ما وارد گفتگو شدند که برخی از طریق سایت دانشکده محل تحصیلشان، برخی از طریق سایت سازمان فنی و حرفه ای کشور و برخی هم چون دوره های قبل حضور داشته اند و کاملا آگاهی داشتند ، از این دوره مسابقات با خبر شده بودند

اولین نفری که با ما وارد مصاحبه شد از خطه ی مازندران بود و این گونه مسابقات را ارزیابی کرد:
با وجود آمادگی خوبی که داشتم اگر حمایت های عوامل برگزاری به ویژه دست اندرکاران دانشکده فنی و حرفه ای نبود شاید در نتیجه ی کارم بسیار تاثیرگذار بود و حتی موفق به ارائه ی کار مطلوبی نمی شدم. و از طریق تماس تلفنی و حضوری ما را من و دیگر دوستانم را مورد حمایت قرار می دادند. خدا را شکر سطح مسابقات بسیار بالا و عالی بود و از محل برگزاری هم که انتخاب شده بود خیلی راضی بودم. امیدوارم برای همه دوستانم نتایج خوبی حاصل شود.

نفر دوم هم دانشجوی رشته طراحی دوخت استان قزوین بود.
" با وجود این که علاقه ی من به خیاطی از ک.ودکی نبود ولی با تشویق اطرافیانم وارد این حیطه شدم و از این که الان دارم در سطح ملی با بهترین های این رشته رقابت می کنم خیلی خوشحالم. سطح علمی مسابقات خوب است و جای بهتر شدن به نظرم دارد. اگر اطلاع رسانی ها نیز کمی زودتر انجام شود بسیار برای بهبود روند کار و نحوه ی آمادگی کامل ما تاثیر خود را خواهد گذاشت. از عوامل برگزاری و میزبانی خوب و تمام عیار دانشکده فنی و حرفه ای نیز بسیار سپاسگزاریم. "
رقابت کننده ی سوم  از استان لرستان  به صورت آزاد و مستقیم از خود سازمان فنی و حرفه ای  در جریان برگزاری قرار گرفته بود. از روند برگزاری مسابقات، مکان مجهز و برخورد خوب عوامل اجرایی بسیار رضایت داشت و برای تمامی شرکت کنندگان آرزوی موفقیت نمود. تنها مساله ای که برای این ایشان حائز اهمیت بود نحوه ی به موقع اطلاع رسانی آئین نامه ها و شرایط کلی روز مسابقات بود که امیدواریم در سال های آتی هرچه بهتر این امر محقق گردد.
آخرین مصاحبه گر دانشجوی ارشد دانشگاه الزهرا واحد ارومیه بود که با سن کمی که داشت به دلیل علاقه ی زیاد به رشته ی طراحی لباس و خیاطی به صورت حرفه ای زودتر پله های مدارج علمی را طی کرده بود.
"از میزبانی دانشکده فنی و حرفه ای بسیار قدرانی می کنم و از سطح علمی مسابقات بسیار شگفت زده  شدم که به واقع درجه بسیار بالایی داشت و رقابت ها بسیار تنگاتنگ بود."
ما نیز برای تمامی شرکت کنندگان این مسابقه آرزوی موفقیت و طی نمودن مراتب بالاتر علمی این رشتهی  علمی اثرگذار در جامعه را داریم.

کلید واژه ها: گپ و گفتی صمیمانه با برخی از شرکت کنندگان نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت


نظر شما :