اهمیت اجرای مسابقات ملی مهارت در بیان مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران

۳۰ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۳ کد : ۴۲۰۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۱۲۸
در دومین روز از رویداد ملی مهارت به میزبانی دانشکده شریعتی

آقای سید حسین درویشی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران،  به عنوان ناظر بر این دوره مسابقات در دانشکده شریعتی بیان داشت: اجرای مسابقات ملی مهارت در سطح کشور از حیث مدیریت و بازخورد در سطح جهانی، از اهمیت و ضرورت فراوانی برخوردار است. لذا آنچه برای ما مهم است تبدیل شدن این رویداد به گفتمان ملی است. از آنجا که اگر سازمان فنی و حرفه ای می خواست خودش به تنهایی باراین امکانات و تجهیزات را به دوش بکشد باید هزینه‌های زیادی را از اعتبار دولت استفاده میکرد، بنابراین این هم افزایی و اتفاق نظر بین دستگاه های اجرایی ازجمله بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای و سازمان ایجاد شد و توانستیم یک ترکیب منظم ومنسجم بدین شکل را فراهم کنیم تا بتوانیم این مسابقات را در سطح ملی، برگزار نماییم.
وی ادامه داد: این برای اولین بار است که مسابقات ملی مهارت در سطح کشور در رشته های مختلف به ۱۳ استان واگذار شده است و نتیجه ی بازخورد کار و فرآیندی که اتفاق افتاده اعم از فضای برگزاری مسابقات، امکانات وتجهیزات و به ویژه کادر گروه های آموزشی که صمیمانه و با همدلی کامل با ما همکاری نمودند، نشان از این است که مکانیسم خوبی برقرار شده و امیدواریم که با جا افتادن این فرهنگ، از کارهای موازی و جزیره‌ای جلوگیری شود و با اتفاق نظر بیشتر بتوانیم شاهد موفقیت، ارزیابی های مطلوب تر و مناسب تر در آینده نزدیک در سراسر کشور با استفاده از حامیان متعدد و متکثر باشیم.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران، با اشاره به اینکه اقدام امسال به صورت مجزا و منفک، تجربه ای برای سال های آتی می باشد، خاطر نشان کرد: نکته‌ای که وجود دارد این است که ما برای انجام این گونه فعالیتها به خصوص مسابقات ملی مهارت در سطح کشور، نیازبه همکاری و مساعدت حمایت کنندگان جهت سرمایه گذاری و امور خیریه داریم که اگر این هماهنگی ها و تعاملات درخصوص تامین مواد مصرفی و سازگاری های لازم صورت بگیرد و هم افزایی ها بیشتر شود و به تفاهم متقابل برسیم، قطع به یقین توفیق بیشتری خواهیم داشت.

 

کلید واژه ها: گفتگو با آقای سید حسین درویشی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران و ناظر بر مسابقات ملی مهارت رشته فناوری مد و خیاطی


نظر شما :