گفتگو با مدیر کل نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فنی و حرفه ای در بازید از مسابقات ملی مهارت به میزبانی دانشکده شریعتی

۲۹ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۴ کد : ۴۲۰۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۹۹۱

                                                    

دکتر موسوی با اشاره به حضور بیش از 600 نفراز دانشجویان در 32 رشته ، بیان داشت: با توجه به اینکه این تجربه اول برای دانشگاه فنی و حرفه‌ای بود، دانشجویان دانشگاه برای شرکت در این مسابقات در سطح کشور، استقبال فراوانی داشتند.
وی با ابراز خرسندی اعلام نمود: دانشکده شریعتی، اولین دانشکده ای می باشد که برای اولین بار، میزبان مسابقات ملی مهارت در رشته فناوری مد و خیاطی شده است.
دکتر موسوی عنوان کرد: یکی از کارهایی را که در دانشگاه فنی و حرفه ای دنبال می‌کنیم، تضمین کیفیت در آموزش عالی فنی و حرفه ای می باشد و یکی از رسالتهای این دانشگاه استقرار نظام تضمین کیفیت بوده که  برگزاری این گونه مسابقات به عنوان یکی از ابزارهایی است که به توسعه ی نظام آموزش مهارتی کمک زیادی می کند.
مدیر کل نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه تصریح کرد: به پشتوانه ی برگزاری مسابقات مهارتی، ما می توانیم هم برنامه های درسی را با نیاز بازار کار اصلاح کنیم و همچنین صلاحیت های مدرسان را ارتقاء دهیم و فرهنگ مهارت آموزی را در جامعه مانند کشورهای پیشرفته، بسط و گسترش دهیم.
دکتر موسوی اظهارنمود: امید است در کشور ما با برگزاری این مسابقات، قسمت اعظم دانشجویان به سمت رشته های آموزشی مهارتی سوق پیدا کنند و در نتیجه مشکل اشتغال جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه حل ‌شود.
 

 

کلید واژه ها: گفتگو با مدیر کل نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فنی و حرفه ای در بازید از مسابقات ملی مهارت به میزبانی دانشکده شریعتی


نظر شما :