گفتگو با مدیر دفتر مسابقات ملی و بین المللی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای در حاشیه ی بازدید از محل برگزاری مسابقات ملی مهارت به میزبانی دانشکده شریعتی

۲۸ آذر ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۱ کد : ۴۱۸۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۵۱۲

به گزارش روابط عمومی دانشکده شریعتی صبح امروز یکشنبه 28 آذرماه 1400 نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته فناوری مد و خیاطی به میزبانی دانشکده شریعتی آغاز شد.  
در حاشیه ی بازدید دکتر دارایی مدیر دفتر مسابقات ملی و بین المللی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای از محل برگزاری این دوره از مسابقات، فرصت را مغتنم شمرده و به سراغ ایشان رفتیم.
دکتر دارایی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشکده شریعتی، اظهار نمود: مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته فناوری مد و خیاطی که فعالیتی از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای می باشد با مشارکت دانشگاه فنی و حرفه ای و حضور 30  رقابت کننده از سراسر کشور در حال برگزاری است.
وی در ادامه در خصوص اهمیت برگزاری این مسابقات، خاطر نشان کرد: بحث مهم مسابقات زمانی ارزش خود را پیدا می کند که رقابت کنندگان با حضور حداکثری در داخل فرآیند مسابقه مشارکت داشته باشند و همچنین همراهی و همکاری دانشگاه ها، در برگزاری هرچه بهتر این مسابقات را می طلبد. البته حضور دانشگاه فنی و حرفه ای و دیگر دانشگاه های وزارت علوم ، نشان دهنده ی این است که به ارزش و اهمیت این مسابقات پی برده اند و جای بسی خرسندی است. 
در واقع مسابقات ملی و بین‌المللی مهارت، شرایطی فراهم می‌کند تا دنیای دانش را به دنیای کار وصل ‌کند، ما وظیفه داریم این مسابقات را به صنعت، جامعه و بازار کار، معرفی کنیم تا بتوان حداکثر استفاده را از رقابت کنندگانی که در این مسابقات، برگزیده یا مطرح می شوند، داشته باشند و مسلما این گونه اقدامات نقش موثری در رشد و توسعه ی مهارت آموزی، اشتغال و ارتقای جایگاه و منزلت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارآفرینی خواهد داشت. 
دکتر دارایی تصریح کرد: از میان برگزیدگان این دوره پس از دعوت به اردوهای آماده سازی مسابقات، افرادی انتخاب می شوند که به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در قالب تیم ملی مهارت به مسابقات جهانی مهارت شانگ های 2022، مهر 1401 اعزام می شوند.

کلید واژه ها: بازدید مدیر دفتر مسابقات ملی و بین المللی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای از محل مسابقات ملی مهارت به میزبانی دانشکده شریعتی


نظر شما :