برگزاری کارگاه آموزشی شکست عاطفی

۱۴ آذر ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۴ کد : ۴۰۱۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۸۰۱
به همت واحد مشاوره ی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده

کارگاه آموزشی شکست عاطفی روز پنج شنبه 11آذرماه 1400 به همت واحد مشاوره ی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده، باحضور سرکار خانم دکتر سمیه ستاری دکترای علوم تربیتی به عنوان سخنران و جمع صمیمی دانشجویان، اساتید و همکاران برگزارگردید.

دکتر ستاری در ابتدای سخنان خود به تعریف شکست عاطفی و انواع آن پرداخت و توضیح داد: تعریف شکست عاطفی(عشق)،  رابطه عاطفی که به جدایی و شکست منجر می شود همراه با احساسات منفی همراه است. شکست عاطفی، چند نوع دارد: نوع اول : بهانه تراشی : ارتباطی که فرد ابراز علاقه به طرف مقابل می کند ولی او واکنش نشان نمی دهد و دررابطه بسیارسردرفتار می کند ودرانتها بابهانهه ایی رابطه خاتمه می یابد. نوع دوم : حضور یک شخص جدید:  بعداز یک مدتی ازرابطه یک طرف رابطه خیانت می کند و بدون توضیحات علت خیانت رابطه راترک می کند. نوع سوم : ناپدید شدن بدون هیچ حرفی : بدون هیچ تماسی وخبری طرف مقابل شما را ترک می کند. نوع چهارم : جدایی همراه ب ادعوا ومشاجره : بدنبال بهانه برای تمام کردن رابطه یاگرفتن انتقام ازطرف مقابل هستند وتصمیم می گیرندبادعوا ومشاجره به هدف خودبرسند.

در ادامه خانم دکتر ستاری پیرامون علائم روحی و جسمی بعدازشکست عاطفی که شامل 15آیتم می باشد نیز سخنانی را مطرح نموده و بعد از آن مراحل عبور از شکست عاطفی که خود بر 5 مرحله می باشد (شوک، خشم، چانه زنی، افسردگی، پذیرش و بهبودی)، را مطرح و در پایان نیز راهکارهای عبور از شکست عاطفی نیز بیان گردید و به سوالات دوستان نیز پاسخ داده شد.

 

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: برگزاری کارگاه آموزشی شکست عاطفی


نظر شما :