جلسه هم اندیشی و هم افزایی اعضای هیات مدیره کانون دانش آموختگان با حضور رئیس دانشکده

۱۳ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۰ کد : ۴۰۰۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۷۶۴
دانشکده از ثروت بی نظیری همچون دانش آموختگان توانمند خود برخوردار است که با شکل گیری کانون امکان بهره مندی از این سرمایه بزرگ انسانی فراهم می شود.

به گزارش روابط عمومی، جلسه کانون دانش آموختگان دانشکده شریعتی روز شنبه 13 آذرماه 1400 با حضور رئیس دانشکده، معاون پژوهش و فناوری و اعضای هیات مدیره کانون، برگزار شد.
رئیس دانشکده با بیان اینکه دانش آموختگان سرمایه گرانقدری هستند، اظهار نمود: اگر بخواهیم نتیجه آثار فعالیت های خود را بررسی کنیم باید ببینیم فارغ التحصیلان ما بعد از ورود به بازار کار چقدر موفق هستند و چه نیازهایی دارند. هم افزایی و تشکیل این کانون می تواند برای تک تک دانش آموختگان و همچنین نسل جدیدی که وارد دانشگاه می شوند، اثربخشی و فایده های بسیاری برای تصمیم سازی و برنامه ریزی های درسی داشته باشد.
وی ضمن قدردانی از تلاشها و پیگیری های معاون پژوهشی دانشکده و اعضای هیات مدیره این کانون خاطر نشان کرد: نظر سنجی ها و ارزیابی ها، از نظر ما، مهم می باشد چرا که راهنمای ما در جهت رشد و تقویت امور جاری دانشجویان و تقویت برنامه های آموزشی با کمک کانون دانش آموختگان می باشد، همه باید کمک کنیم در یک فضای همدل، کانون شکل بگیرد. دانشکده نیز ضمن به رسمیت شناختن استقلال کانون دانش آموختگان از ارائه هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد و آماده ی هرگونه همکاری با کانون است.
همچنین معاون پژوهشی نگاه کانون را تقویت حلقه ارتباطی و اطلاع رسانی، رشد و تقویت ارتباط با مراکز دانشگاهی دیگر معرفی نمود و گفت: دانشکده از ثروت بی نظیری همچون دانش آموختگان توانمند خود برخوردار است که با شکل گیری کانون امکان بهره مندی از این سرمایه بزرگ انسانی فراهم می شود. فرصت هایی که کانون می تواند برای آموزش، اشتغال و ارتباط بین دانش آموختگان و دانشجویان، فراهم کند بسیار ارزشمند است.
گفتنی است در ابتدای جلسه اعضای هیات مدیره کانون، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیتهای انجام شده، به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در جهت رفع موانع و جهش متفاوت این کانون پرداخته و سپس درخواست ها و نیاز ها و مسائل و مشکلات پیش رو را با رئیس دانشکده در میان گذاشتند.

 

کلید واژه ها: جلسه هم اندیشی و هم افزایی اعضای هیات مدیره کانون دانش آموختگان با حضور رئیس دانشکده


نظر شما :