مشـکات به گام سوم رسید

۳۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۶ کد : ۳۹۰۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۷۹۱
انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده شریعتی، خبر داد


سومین دوره آموزشی_تشکیلاتی "مشکات" بصورت مجازی، در تاریخ ۲۷ و ۲۸ آبان ماه پاییز ۱۴۰۰، به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده شریعتی، برگزار گردید. هدف از برگزاری این دوره، آشنایی و آماده سازی شرکت کنندگان، برای شروع فعالیت های دانشجویی تشکیلاتی بود.


در این دوره ی دو روزه، مخاطبین با مفاهیم و سرفصل هایی همچون رسالت دانشجویی و تشکیلات، کنشگری حوزه زنان، کنشگری سیاسی، اهمیت و کاربرد رسانه، و همین طور یادداشت نویسی آشنا شدند و آموزش های کاربردی در این زمینه ها صورت گرفت.
 
مجموعه انجمن اسلامی با وجود محدودیت موجود تا این لحظه تمام تلاش خود را نموده تا با برگزاری چنین دوره های آموزشی، به قدر وسع عرصه ی ورود و آشنایی با فعالیت تشکیلاتی را برای ورودی های جدید در دانشکده زنده نگه داشته و سعی نماید دانشجویان جدیدالورود از بهره بردن در این فضا و رشد ایجاد شده در تشکل ها دور نمانند.
این دوره با وجود تمامی محدودیت های برگزاری دوره‌ی فشرده بصورت مجازی؛ به همت مسئولین دوره و با مشارکت و همکاری اساتید مدعو و شرکت کنندگان با مجموعه انجمن اسلامی دانشجویان، با استقبالی مناسب روبرو شد و نتایج مثبت و امیدوار کننده‌ای در پی داشت.


در ادامه تصاویری از این دوره را مشاهده می فرمائید.

 

کلید واژه ها: مشکات به گام سوم رسید


نظر شما :