اعضای کمیته نظارت و ارزیابی استان تهران در دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی حضور یافتند

۲۶ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۵ کد : ۳۸۶۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۸۳۷
 در این برنامه از کلیه ی حوزه معاونت ها بازدید به عمل آمد

در ابتدای این برنامه که روز گذشته سه شنبه بیست و پنجم آبان ماه شاهد برگزاری آن در دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی بودیم، خانم مهندس گرد رئیس دانشکده شریعتی ضمن خوش آمدگویی و عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت معصومه سلام علیها نظارت را امری برای شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود دانستند و اظهار داشت:
 « همگی باید در راستای تقویت واصلاح حرکت کنیم تا به نقطه ایده آل برسیم. نظارت با تیم جدید باید متفاوت تر نسبت به سالهای گذشته باشد.» 
در ادامه نماینده نظارت وارزیابی ضمن تشکر از همراهی اعضا در بازدید آموزشکده ها/دانشکده استان تهران که طی دوهفته انجام شد تشکر نمود و با معرفی اهداف نظارت و اعضای تیم برای بازدید به حوزه ها هدایت شدند.
در بازدید امروز از دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی که حدود ۴ ساعت به طول انجامید، کلیه ی کارگاه ها سایت ها و کتابخانه ها و خوابگاه و سلف و...مورد بازدید قرار گرفت.

در پایان  جلسه ای بازخورد این بازدید توسط یکایک اعضا کمیته به اطلاع ریاست و معاونت ها رسید.

سپس نماینده نظارت و ارزیابی نقاط مهم از بازدید سایر مراکز استان و سپس اعضای تیم گزارش مبسوط از بازدید به عمل آمد، برای خانم مهندس گرد رئیس کمیته نظارت و ارزیابی قرائت شد. همچنین  مصوباتی که در پایان این بازدید حاصل  شد بدین شرح است:
کارگاه هم اندیشی  برای شفاف سازی بخشنامه ها-آئین نامه ها -مقررات حوزه های مالی -دانشجویی _اداری وآموزشی وفرایند امور برای تعامل وتبادل تجربیات برای وحدت رویه برگزارشود.
گفتنی است در پایان برنامه، تقدیرنامه ای به اعضای این کمیته اهدا گردید.

کلید واژه ها: اعضای کمیته نظارت و ارزیابی استان تهران در دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی حضور یافتند


نظر شما :