دعوت رییس و هیات رییسه از خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۶ کد : ۳۶۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۲۹۰

با صدور پیامی صورت گرفت؛
دعوت رییس و هیات رییسه از خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

باسمه تعالی

وحدت ، کلید موفقیت و رمز پیروزی انقلاب ما بوده است. (مقام معظم رهبری)

رهبری عالمانه بنیان­گذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی (ره)، و رهنمودهای حکیمانه حضرت آیت ­الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، منشأ تحولات عظیم و تاریخ ­سازی در منطقه و جهان شده است.

این تحولات، با گذشت دهه­ ها از وقوع معجزه بزرگ انقلاب ایران، که به­ راستی «انفجار نور بود»، گفتمان مقتدرانه ­ای را بر مبنای اصول، مبانی و ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) و  شاخصه ­هایی برجسته، نظیر «دفاع از مظلوم» و «ستیز با ظالم» در سپهر جهانی متبلور ساخته است.

انقلاب اسلامی ایران در حالی چهارمین دهه بالندگی و افتخار خود را گذرانده است که دشمنی های نظام استکباری و سلطه کاسته نشده است و لزوم نگاه دقیق و بازبینی روشنگرانه به آرمانها و ارکان نظام با تکیه بر محکمات حضرت امام خمینی (ره) و توجه به منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) برای تمامی نسلها و بطور خاص نسلهای سوم و چهارم انقلاب، روشن تر و ضروری تر شده است.

اینک در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در سالی که با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای با توکل به خداوند عالم و رحمان تمام ظرفیتهای خود را در جهت انجام وظایف علمی، آموزشی، تحقیقاتی و فرهنگی حول آرمانهای انقلاب به کار می گیرد.

رییس و هیات رئیسه دانشگاه فنی و حرفه ای، ضمن تبریک مجدد ایام الله دهه مبارک از تمامی اساتید ، دانشجویان و کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای و اقشار مختلف جهت حضور هرچه باشکوه تر در راهپیمایی 22 بهمن که نماد  وحدت، سرافرازی، همدلی و عظمت اراده ملت ایران است دعوت بعمل آورده و ندای آزادی خواهی را در سراسر جهان به نمایش بگذارند.

رییس و هیات رئیسه دانشگاه فنی و حرفه ای

منبع خبر:   https://goo.gl/uuq7wk  

کلید واژه ها: پیام رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای راهپیمایی 22 بهمن


نظر شما :