برقراری انعقاد تفاهم نامه دانشکده و شرکت قشم ولتاژ

۱۷ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۲ کد : ۳۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۷۰۱

جلسه ی انعقاد تفاهم نامه دانشکده و شرکت قشم ولتاژ، با حضور خانم  دکتر بسطامی، سرپرست معاونت پژوهش و فناوری و آقای مهندس بارزی، نماینده شرکت، روز یکشنبه مورخ 15/7/97، درمحل دفتر معاونت پژوهش و فناوری، برگزار گردید.

در این جلسه بر ادامه و گسترش همکاری­های علمی، آموزشی و پژوهشی فی مابین، تجهیز آزمایشگاه های دانشگاه به اینترنت اشیا و سلول­های خورشیدی و همچنین برگزاری بازدید و کارگاه­های آموزشی و فراهم نمودن شرایط پذیرش دانشجویان برای درس کارآموزی، تأکید گردید.

نماینده شرکت قشم ولتاژ، جناب آقای مهندس بارزی، به صورت جامع در خصوص سابقه همکاری شرکت با دانشگاه فنی و حرفه ای و به ویژه دانشکده دکتر شریعتی، مطالبی را ارائه کرد و تمایل خود را برای انعقاد تفاهم نامه  و استفاده از توانمندی دانشجویان و دانش آموختگان اعلام نمود.

در ادامه دکتر بسطامی، تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت و اطلاع از نیازهای بازار کار و تربیت تکنسین و مهندس متخصص و متناسب با نیاز صنعت را از اهداف دانشگاه فنی برشمرد و توانمند کردن دانشجویان و دانش آموختگان، به گونه ای که  توانایی  کارآفرینی و خوداشتغالی داشته باشند، را از دغدغه های دانشکده دکتر شریعتی عنوان نمود و خاطر نشان کرد:"تعامل با شرکت­های تخصصی  مانند قشم ولتاژ می تواند زمینه ساز انجام این هدف مهم باشد."

در این جلسه شرکت قشم ولتاژ آمادگی خود جهت تجهیزکردن یکی از آزمایشگاه  های دانشکده دکتر شریعتی به اینترنت اشیا را اعلام کرد. همچنین شرکت مذکور تمایل خود را به استفاده از توانمندی دانشجویان در تولید محتوای آزمایشگاه، اعلام نمود.

کلید واژه ها: انعقاد تفاهم نامه شرکت قشم ولتاژ معاونت پژوهش و فناوری


نظر شما :