پیام رئیس دانشکده به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۴ کد : ۳۵۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۵۳۵

مهندس مرضیه گرد، رئیس دانشکده شریعتی به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیامی صادر نمود:

خدای متعال را شاکریم که توفیق داد تا امروز علی رغم دسیسه ها و سنگ اندازی های متعدد بدخواهان ایران اسلامی مان، چهل سالگی انقلاب اسلامی را گرامی بداریم . مایه مباهات است که انقلاب مردمی ایران با اتکا به توانمندی ¬های داخلی، کارنامه ای درخشان و مشحون از پیشرفتهای چشمگیر در عرصه های مختلف به ویژه علم و فناوری، ارائه می کند.
دوران طلایی پیروزی انقلاب که از زرین ترین اوراق تاریخ این مرز و بوم به شمار می رود بدون شک با تدبیر رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره ) و هوشمندی مردم ایران و رمز وحدت کلمه به سرانجام رسید و مردم ایران نشان دادند که اراده ملت اگر با مفاهیم و اصول اسلام و قرآن گره بخورد هیچ قدرتی جلودار آن نخواهد بود و رژیم پهلوی نیز نتوانست در برابر اراده ملت تاب آورد.
دهه مبارک فجر، تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏ انداز کرد.
این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است بس غنیمت که بدانیم مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است.
بدون شک حضور دانشگاهیان در آن دوران بسیار موثر بود و دانشگاهیان با تمام توان در کنار سایر اقشار ملت نقش بسزایی در پیروزی شکوهمند این انقلاب ایفا کردند.
اینجانب با تسلیت ایام جان‌سوز فاطمیه و گرامیداشت چهلمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، سلام و درود خود را به روح مطهر امام راحل (ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی نثار می کنم و  این ایام فرخنده رابه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، استادان گرانقدر، کارکنان، دانشجویان گرامی دانشگاهیان سراسر کشور و همه ملت شریف و انقلابی ایران تهنیت گفته و ضمن دعوت از همگان برای حضور شکوهمند در راهپیمایی حماسی 22 بهمن، از پیشگاه حضرت احدیت، سعادتمندی و توفیقات روزافزون این ملت را آرزومندم.

 

 

کلید واژه ها: پیام رئیس دانشکده شریعتی دهه فجر چهلمین پیروزی انقلاب


نظر شما :