پیام رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید

۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۰:۳۰ کد : ۳۵۰۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۱۵۹

به دانش گرای و بدو شو بلنـد

چو خواهی که از بد نیابی گزند

تقارن شروع سال تحصیلی با هفته شکوهمند دفاع مقدس می‌تواند سرآغاز یک حرکت پرشتاب علمی، فرهنگی، پژوهشی و مهارتی باشد و استقلال و آزادی ایران اسلامی را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی دو صد چندان کند. مصادف شدن این رویداد مهم با ایام سوگواری اربعین سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نیز رسالت خطیر آموزش و آموختن در راستای اعتلای خود و ارتقای جامعه و کسب معارف، مهارت‌ها و فضایل را معنادارتر می‌نماید. دانشگاه جایگاه رشد، تولید علم و عرضه مهارت‌ها است و در پاسخگویی به نیازهای امروز و آینده کشور نقش سازنده و تعیین­‌کننده­‌ای دارد.

اینجانب، ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و ایام اربعین حسینی و ادای احترام به ساحت متعالی شهیدان راه حق، از صدر اسلام تا کنون، آغاز سال تحصیلی جدید را به پرچم‌داران علم و فن و فرهنگ و مهارت در جامعه دانشگاهی، استادان ارجمند، کارکنان گرانقدر و به‌ویژه به دانشجویان جدید‌الورودی که امسال قدم به عرصه پویا و آینده‌ساز دانشگاه فنی و حرفه‌ای نهاده‌اند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال برای همه این عزیزان سلامتی، پیروزی و بهروزی را مسئلت دارم.

امید است همچون ادوار گذشته که تلاش و کوشش همگان موجب کسب موفقیت‌­های ارزشمندی برای مجموعه دانشگاه فنی و حرفه‌ای گردید، این دانشگاه امسال نیز با توکل بر لطف باری‌تعالی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به مدد طرح گسترده واکسیناسیون اقشار مختلف دانشگاهی در سراسر کشور،  بتواند نقش مؤثر خود در حوزه­‌های آموزش عالی مهارت‌محور را ایفا نموده و در مسیر «مأموریت‌گرایی، حرکت همگام با نیازهای جامعه و ارتقای کیفیت آموزش، پژوهش و تولید علم و فناوری» گام های ارزنده ای بردارند.

ابراهیم صالحی عمران

رئیس دانشگاه

کلید واژه ها: پیام رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید


نظر شما :