آیین رونمایی از سامانه پیشرفته جامع مدیریت آموزشی، پژوهشی دانشجویی و مالی «بوستان» در دانشگاه فنی و حرفه ای

۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۲ کد : ۳۵۰۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۲۱۶

به گزارش اداره کل روابط عمومی،  به منظور بهره گیری از اطلاعات و ابتکارات دانش بنیان در هوشمندسازی و چابک سازی نظام اداری و آموزشی، صبح روز سه شنبه مورخ 30 شهریور ماه سال جاری، سامانه جامع آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و مالی یکپارچه با عنوان «سامانه بوستان» در دانشگاه فنی حرفه ای رونمایی خواهد شد.

گفتنی است این سامانه بر اساس فناوری های روز با حمایت و مشارکت و ظرفیت بومی دانشگاه فنی حرفه ای طراحی گردیده است که در مرحله اول آزمایش، ثبت نام و انتخاب واحد ۱۰۰ هزار دانشجو در نیمسال اول سال تحصیلی 1400_1401 را با موفقیت به پایان رسانده است.

از ویژگیهای مثبت این نرم افزار میتوان به واکنش گرایی و نمایش مناسب در موبایل، تبلت، لپ تاپ، چابکی، کارایی بالا و عدم نیاز به منابع سخت افزاری زیاد اشاره کرد.

همچنین تهیه گزارش‌های مالی شهریه دانشجویان به صورت آنلاین از توانایی های دیگر این نرم افزار است. مراحل توسعه امکانات پژوهشی، دانشجویی، مالی و رفاهی از دیگر ویژگی های این نرم افزار یکپارچه در آینده نزدیک است.

لازم به ذکر است، تکنولوژی استفاده شده در این نرم افزار asp.net core با دیتابیس sql server 2019 است که جدیدترین تکنولوژی مایکروسافت تلقی می شود.

کلید واژه ها: آیین رونمایی از سامانه پیشرفته جامع مدیریت آموزشی، پژوهشی دانشجویی و مالی «بوستان» در دانشگاه فنی و حرفه ای


نظر شما :