پیام رئیس دانشکده شریعتی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۵:۴۱ کد : ۳۵۰۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۵۹۹
آرزو می کنم سال تحصیلی جدید، توأم با تجربیات ارزنده و کسب دانش و مهارت به روز و مؤثر، برای همه دانشگاهیان به ویژه دانشجویان نو ورود دانشکده باشد.

باسمه تعالی
فرارسیدن سال تحصیلی جدید را به اساتید گرامی، دانشجویان عزیزو کارکنان محترم دانشکده شریعتی تبریک عرض می نمایم و آرزو می کنم سال تحصیلی جدید، توأم با تجربیات ارزنده و کسب دانش و مهارت به روز و مؤثر، برای همه دانشگاهیان باشد.
خدا را شاکریم در این ایام سخت در شرایط بحرانی شیوع بیماری کرونا در کشور توانستیم سال تحصیلی دیگری را، با موفقیت سپری نماییم. برگزاری منظم این حجم وسیع از کلاس های آموزشی، علاوه بر لزوم تقویت زیرساخت ها و امکانات موجود، مستلزم وفق پذیری و همراهی دانشجویان و اساتید گرامی برای گذار از آموزش حضوری به آموزش مجازی بوده است.

از همه اساتید و دانشجویان دعوت می نمایم تا با حضور جدی و پرشور به انجام فعالیت های آموزشی در این بستر همت گمارند تا گذار از این شرایط خاص با کمترین آسیب به حوزه آموزش، محقق گردد.

از آنجا که شروع ماه مهر و مهربانی امسال  با اربعین و هفته دفاع مقدس تقارن گشته است ، ضمن گرامیداشت این ایام، آغاز سال تحصیلی را به محضر تمامی دانشگاهیان به‌ویژه دانشجویان نو ورود دانشکده شریعتی تبریک گفته و امید است سال تحصیلی جدید را با یادآوری ایثار، جوانمردی و آزادگی امام حسین علیه السلام و خلق حسینی آغاز کنیم و با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در امتداد نهضت عاشورا گام برداریم و از فرصت ها بهترین استفاده را نموده و با تکیه بر توانمندی‌ها، ظرفیت­‌ها و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در پیشرفت، آبادانی و خودکفایی میهن اسلامی کوشا باشیم.

با آرزوی موفقیت و سرافرازی
مرضیه گرد
رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی

کلید واژه ها: پیام رئیس دانشکده شریعتی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید


نظر شما :