ساز و کارهای اجرای تفاهم نامه با کمیته امداد امام خمینی (ره) بررسی شد

۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۱:۲۵ کد : ۳۴۹۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۰۷۲

                                                      

به گزارش واحد پژوهش و فناوری دانشکده؛ در روز یکشنبه ۱۴۰۰/۶/۲۱ جلسه ای با حضور معاونت پژوهش وفناوری و معاونت امور دانشجویی و فرهنگی دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی و عده ای از روسا و معاونین کمیته امداد امام خمینی (ره) با همراهی کارشناسان اشتغال بیش از ۱۰  منطقه استان تهران در محل اتاق شورای دانشکده شریعتی برگزار گردید. در این جلسه که با هماهنگی  واحد کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشکده برگزار گردید؛ ابعاد و جزئیات تفاهم نامه فی مابین، بررسی و به سؤالات حاضران از جمله ساز و کارهای اجرایی کردن مواد تفاهم نامه پاسخ داده شد. 
تمرکز بر برگزاری آموزش های کوتاه مدت و میان مدت در پاییز و زمستان ۱۴۰۰ پس از اعلام نوع و محتوای آموزش و به صورت گروهی برای مدد جویان کمیته امداد بدون در نظر گرفتن شرایط سنی و تحصیلی، تخصیص وام و اعتبار آموزشی برای دانشجویان دارای شرایط معرفی شده‌ از طرف دانشکده شریعتی، معرفی اساتید و هم چنین  کارآموزان رشته های مختلف جهت برگزاری کلاس های آموزشی و مهارتی در محل دفاتر  کمیته امداد بر حسب نیاز، از جمله موارد  طرح شده در این جلسه بود.

در پایان کلیپ معرفی توانمندی های دانشکده برای حاضران به نمایش در آمد و نمایندگان کمیته امداد از کارگاه ها و آزمایشگاه های دانشکده بازدید نمودند.
 

کلید واژه ها: جلسه ای فی مابین معاونت پژوهش و فناوری و دانشجویی فرهنگی دانشکده با برخی مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره)


نظر شما :