پیام تبریک دکتر صالحی عمران به وزیر جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۰۵ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۱:۵۵ کد : ۳۴۲۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۹۱۴
به نقل از اداره کل روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در پیامی به دکتر محمدعلی زلفی‌گل، کسب رای اعتماد ایشان از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان «وزیر علوم، تحقیقات و فناوری» را تبریک گفت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی، در پی رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به دکتر محمدعلی زلفی‌گل در کسوت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، هیأت دکتر ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در پیامی این انتصاب شایسته را به ایشان تبریک و تهنیت عرض نمود.
متن پیام به شرح زیر است: 
استاد ارجمند جناب آقای دکتر محمدعلی زلفی‌گل 
وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری
با سلام و احترام؛
با ابراز خرسندی، حسن انتخاب حضرتعالی از سوی ریاست محترم جمهوری و کسب رای اعتماد بالا از سوی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به عنوان «وزیر علوم، تحقیقات و فناوری» را تبریک عرض نموده و با اعتقاد به دانش، درایت و تجربیات ارزشمندتان در حوزه آموزش عالی و مسائل کلان کشور، موفقیت حضرتعالی را در ارتقا و توسعه روزافزون آموزش، پژوهش و فناوری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از خداوند متعال مسئلت داریم.
امیدواریم در سایه الطاف الهی و با مدیریت جهادی، شاهد جهش در پیشبرد اهداف آن وزارتخانه به‌ ویژه در حوزه آموزشِ عالی مهارتی و فنی و حرفه‌ای باشیم. 
 ضمن تبریک مجدد این انتصابِ شایسته و تشکر ویژه از توجه آن مقام محترم به دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جلسه اخذ رای اعتماد مجلس شورای اسلامی که مبین تسلط جنابعالی بر گسترش هدفمند و ماموریت‌گرای آموزش عالی کشور است، آمادگی این مجموعه‌ بزرگ دانشگاهی را در تحقق اهداف و اجرای منویات مقام معظم رهبری، سیاست‌های دولتِ خدمتگزار و برنامه‌های مدون وزارت علوم اعلام می‌داریم. 
 بدیهی است دعای خیر مردم شریف ایران اسلامی در این مسیر پر فراز و نشیب و این مسئولیت خطیر و سنگین، همواره همراه شما و تمام تلاشگران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
امید که در سایه الطاف حضرتِ حق همواره سربلند و پیروز باشید. 

کلید واژه ها: پیام تبریک دکتر صالحی عمران به وزیر جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری


نظر شما :