موفقیت چشمگیر و کسب رتبه برتر ۱۱ نفر از دانشجویان دانشکده شریعتی در بیست و نهمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه فنی و حرفه ای کشور

۰۴ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰ کد : ۳۴۲۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۰۳۹

به گزارش روابط عمومی دانشکده شریعتی، ۱۱ نفر از دانشجویان دانشکده در بخش معارفی بیست و نهمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، توانستند با موفقیت، مرحله نیمه نهایی را پشت سر بگذارند و در مسابقات کشوری، حاضر شوند.
برگزیدگان این مرحله ازمسابقات فرهنگی و هنری قرآن و عترت که در بخش معارفی و به صورت مجازی برگزار شده بود، به شرح ذیل می باشد.

رشته مفاهیم نهج البلاغه:
زهرا عابد
 زهرا عی قرلو
 زینب رضایی
فاطمه قصابیان

رشته مفاهیم صحیفحه سجادیه:
زهرا باقری
 زهرا سادات مینایی   

رشته حفظ موضوعی قرآن کریم :   
فرزانه بینایی باشی
فاطمه حجتی
 کوثر ماهری اسفنجانی

رشته آشنایی با ترجمه و تفسیر قران کریم :
فاطمه مختاری گلهبن  

رشته آشنایی با سیره معصومین علیه السلام:
محدثه رضاوند


موجب افتخار و خرسندی است که دانشجویان این دانشکده بار دیگر کسب رتبه های برتر را از آن خود نمودند و نشانگر و امیدبخش نسلی نوخاسته و کوشنده می باشند که نه تنها در عرصه آموزش که درعرصه های فرهنگی و هنری با کوشش و ‌انگیزه قوی توانستند، به مو‌فقیت و پیشرفت دست یابند.
حوزه ریاست و روابط عمومی دانشکده شریعتی، ضمن تبریک این درخشش و موفقیت به دانشجویان و دست اندرکاران این امر، آرزومند است شاهد موفقیت های بیش از پیش این عزیزان باشد.

کلید واژه ها: موفقیت چشمگیر و کسب رتبه برتر ۱۱ نفر از دانشجویان دانشکده شریعتی در بیست و نهمین جشنواره سراسری قران و عترت دانشگاه فنی و حرفه ای کشور


نظر شما :