پیام تبریک خانم مهندس گرد به دانشجو "مریم فراهانی" در پی موفقیت وی در اولین جشنواره فرهنگی هنری اجتماعی پروین

۲۲ تیر ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۶ کد : ۳۳۰۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۸۱۶
به میزبانی دانشگاه الزهرا و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده 

                                             

چندی پیش فراخوان اولین جشنواره ملی پروین" به‌ منظور عرصه ای برای تجلی توانمندی ها و استعدادهای ارزشمند "دانشجویان دختر" کشور اعلام گردید.

پس از مدتی، سرانجام روز گذشته دوشنبه بیست و یکم تیرماه مراسم اختتامیه ی آن برگزار و نتایج نهایی این رویداد ملی منتشر شد و با خبر شدیم که سه اثر از آثار خانم "مریم فراهانی" دانشجوی رشته ارتباط تصویری با نظارت استاد خزایی مدیرگروه هنر دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی به بخش نمایشگاه مجازی این جشنواره راه پیدا کرده است.
خانم فراهانی طی مصاحبه ای کوتاه با واحد خبر روابط عمومی دانشکده فنی و حرفه ا ی دکتر شریعتی ضمن ابراز خرسندی از این موفقیت، پس از تشکر و قدردانی از استادان گروه هنر دانشکده، موضوع آثار خود را محیط زیست عنوان کرد و بیان داشت:
" بنده ترم آخر رشته ارتباط تصویری هستم و ساکن استان اراک. پس از مطلع شدن از این فراخوان تصمیم گرفتم برخی از آثار کلاسی خود را که با استاد مصطفی خزایی انجام داده بودم به این جشنواره ارسال نمایم. پس از مدتی از بین آثار 700 دانشجو و 1000 اثر راه یافته انتخاب شد و خوشحالم در اولین تجربه ی کار گروهی توانستم حرفی برای گفتن داشته باشم. علاقه ی زیادی به بحث محیط زیست دارم و علاوه بر این از پرداختن به ورزش و کتابخوانی هم غافل نمی شوم و آرزو دارم در آینده طراح و گرافیستی موفق باشم."
خانم مهندس گرد رئیس دانشکده فنی و حرفه ای شریعتی ضمن تبریک به این دانشجوی هنرمند و افتخار آفرین، برای وی آرزوی موفقیت و رسیدن به قله های رفیع علمی و مدارج والای انسانیت و کسب رضای خداوند را در همه حال نمود.
گفتی است آثار ارسالی این جشنواره در زمینه های ادبی (شامل شعر، داستان، دل نوشته، نمایشنامه، فیلم نامه)، هنری( شامل فیلم کوتاه، عکس، هنرهای تصویری، هنرهای تجسمی، هنرهای کاربردی)، علمی ( تلخیص کتاب، نقد کتاب) و طرح و ایده با رویکردهای اجتماعی( مسئولیت اجتماعی، آسیب های اجتماعی، محیط زیست، مدیریت، توسعه اجتماعی، خانواده، هویت ملی، کرونا، جمعیت و ...)، فرهنگی (مذهبی، آداب و رسوم، سبک زندگی و ...) و موضوع آزاد در معرض رقابت قرار گرفت. 
به منظور با خبر شدن از کلیت و اخبار نهایی نیز  که روز گذشته دوشنبه بیست و یکم تیرماه به کار خود پایان داد، می توانید به سایت دانشگاه الزهرا مراجعه نمایید. . همچنبن برای مشاهده ی آثار نمایشگاهی این جشنوازه نیز می توانید به لینک ورود به نمایشگاه مجازی در زیر مراجعه نمایید:
https://parvinfestival.alzahra.ac.ir/page-parvinvedeo/fa/۸۶
 


 

این موفقیت را به تمامی استادان و دانشجویان به ویژه استاد خزایی و گروه هنر دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی، تبریک عرض می نماییم.


نظر شما :