مرحله اول دوره نوزدهم مسابقات ملی مهارت در سطح دانشکده شریعتی با گروه طراحی پارچه و لباس آغاز شد

۰۷ تیر ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۵ کد : ۳۲۶۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۰۳۵
ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه‌ای، شناسایی ومعرفی افراد ماهر ونخبه به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی و فراهم نمودن فرصت مناسب برای رقابت سالم میان جوانان کشور از جمله اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت است.

مرحله اول دوره نوزدهم مسابقات ملی مهارت در سطح دانشکده شریعتی امروز دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ با گروه طراحی پارچه و لباس آغاز شد و همچنان در حال برگزاری است
این دوره از مسابقات ملی مهارت با توجه به شرایط و محدودیت های کرونا،به صورت غیر متمرکز و غیر همزمان در ۱۳ استان برگزار می گردد.
بر اساس این گزارش، در مرحله اول مسابقات ملی مهارت، پس از ارزشیابی لازم  نفرات برتر در هر شهر انتخاب و به مرحله استانی معرفی می‌شوند که در مرحله استانی نیز با برگزاری آزمون عملی نسبت به انتخاب نفرات برتر و معرفی به مرحله کشوری اقدام خواهد شد.
گفتنی است، ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی در میان جوانان، معرفی آموزش‌های مهارتی و اهمیت نقش آن در توسعه اقتصاد به عموم مردم وجلب نظر مسئولان، بنگاه‌های اقتصادی، صنایع وصنوف برای مشارکت هرچه بیشتر در اجرای مسابقات ملی مهارت، ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه‌ای، شناسایی ومعرفی افراد ماهر ونخبه به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی و فراهم نمودن فرصت مناسب برای رقابت سالم میان جوانان کشور از جمله اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت است.

کلید واژه ها: مرحله اول دوره نوزدهم مسابقات ملی مهارت در سطح دانشکده شریعتی با گروه طراحی پارچه و لباس آغاز شد


نظر شما :