کسب عنوان مرکز مشاوره برتر توسط مرکز مشاوره دانشکده شریعتی از سوی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان

۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۴ کد : ۳۲۲۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۰۹۶
بر اساس اعلام دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، مرکز مشاوره دانشکده شریعتی به عنوان مرکز مشاوره برتر کشور معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده، مرکز مشاوره دانشجویی دانشکده شریعتی بخاطر تلاش در ارتقای سلامت و ارائه خدمات روانشناختی به دانشجویان و با توجه به نتایج ارزیابی عملکرد سالانه‌ی مراکز مشاوره سراسرکشور، به‌عنوان "مرکز مشاوره برتر کشور در سال 1399" انتخاب و از سوی معاون وزیر علوم، تحقیقات و فنآوری و رییس سازمان امور دانشجویان، لوح تقدیری به رئیس مرکز مشاوره دانشکده شریعتی اهدا گردید.
گفتنی است انتخاب مراکز مشاوره برتر کشور، همه ساله براساس شاخص‌های ارزیابی عملکرد مراکز مشاوره صورت می‌گیرد و در همین راستا، مرکز مشاوره دانشکده شریعتی با توجه به انجام فعالیت‌های متنوع و گسترده مانند خدمات مشاوره و روان‌درمانی، مددکاری اجتماعی، روانپزشکی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف ویژه‌ی  دانشگاهیان وتشکیل وتقویت کانون همیاران سلامت دانشجویی، موفق به کسب این مقام گردیده است.
در متن تقدیرنامه، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، ضمن قدردانی از فعالیت‌های مرکز مشاوره دانشکده شریعتی به پاس تلاش بی بدیل و ارائه ی خدمات مرتبط با سلامت روانی و اجتماعی دانشجویان در ایام کرونا، مرکز مشاوره این دانشکده را به عنوان مرکز مشاوره برترکشوری معرفی نموده است.
حوزه ریاست و روابط عمومی دانشکده شریعتی ضمن تبریک و خسته نباشید و خداقوت به مسئولین و همکاران فعال در این حوزه، آرزوی موفقیت و سلامتی را برای این عزیزان از خداوند متعال خواهان است.


 

کلید واژه ها: کسب عنوان مرکز مشاوره برتر توسط مرکز مشاوره دانشکده شریعتی


نظر شما :